Izobraženost
ni razpolagati z večjo količino podatkov, pač pa vedeti, kaj lahko s temi
podatki narediš.
Spričevala
navadno pričajo o opravljeni šoli, ne o dospetju do znanja.
Med
iz-šolanimi prevladujejo obrtniki – v okviru naučenega preizkušajo srečo.
»Človeška«
šola je identična živalski – vrabec vrabca uči biti vrabec.
Vsako
osvojeno znanje bi moralo vzbujati vprašanja in porajati iskanje odgovorov
nanje.
Kakor
je Sokratov »vem, da nič(esar) ne vem« v nasprotju z občim »vem«, tako je razum
v nasprotju z nagoni.
Redki
so učitelji, ki se hvalijo z učenci, kateri so jih presegli, redki so učenci,
ki presežejo učitelje.
Učitelj?!
Opis del in nalog? Naučiti se učeno in taisto prenašati naprej. Dvonog
magnetofon.
Čast
izjemam. Zanje je moč uporabljati tudi besedo pedagog.
Razmerje
(celo doktorjev znanosti!!!) ekonomistov, med tistimi, ki so trdili, da država
mora prodati (proizvodne) vire svoje relativne ekonomske samostojnosti, in
tistimi, ki so nasprotovali (pomnim le dr. Mencingerja in dr. Savina), priča o
razmerju med ne-umnostjo in umnostjo.
Da, in
žal, a tudi v znanosti prevladujejo ne-umni in njihova »znanost«.
Ni komentarjev:
Objavite komentar