petek, 3. november 2023

Iz-šolani…

Izobraženost ni razpolagati z večjo količino podatkov, pač pa vedeti, kaj lahko s temi podatki narediš.
 
Spričevala navadno pričajo o opravljeni šoli, ne o dospetju do znanja.
 
Med iz-šolanimi prevladujejo obrtniki – v okviru naučenega preizkušajo srečo.
 
»Človeška« šola je identična živalski – vrabec vrabca uči biti vrabec.
 
Vsako osvojeno znanje bi moralo vzbujati vprašanja in porajati iskanje odgovorov nanje.
 
Kakor je Sokratov »vem, da nič(esar) ne vem« v nasprotju z občim »vem«, tako je razum v nasprotju z nagoni.
 
Redki so učitelji, ki se hvalijo z učenci, kateri so jih presegli, redki so učenci, ki presežejo učitelje.
 
Učitelj?! Opis del in nalog? Naučiti se učeno in taisto prenašati naprej. Dvonog magnetofon.
Čast izjemam. Zanje je moč uporabljati tudi besedo pedagog.
 
Razmerje (celo doktorjev znanosti!!!) ekonomistov, med tistimi, ki so trdili, da država mora prodati (proizvodne) vire svoje relativne ekonomske samostojnosti, in tistimi, ki so nasprotovali (pomnim le dr. Mencingerja in dr. Savina), priča o razmerju med ne-umnostjo in umnostjo.
Da, in žal, a tudi v znanosti prevladujejo ne-umni in njihova »znanost«.

Ni komentarjev:

Objavite komentar