Kako
butasta je pamet, s svojimi ugotavljanji in »védenji«, kako zlahka združuje
povsem nezdružljivo, nelogično, o tem bom (tudi) tukaj… nekaj malega.
Nekoga
imaš za poštenega… obenem trdiš, da ne ukrade zaradi tega, ker se boji, da bi
ga ujeli.
Če tako
»veš«, in tako »vedo«, potem, v bistvu, prav ničesar ne veš o poštenju (pa še o
marsičem drugem, seveda), kajti…
Ne/poštenost
je značajska odlika, značaj je pa stalnica, konstanta. Žal tudi NEznačajskost
(njihova večna prilagodljivost samega sebe) sodi v kategorijo značajev, a to tu
ne bo moteče…
Če si
značajen, potemtakem tudi vselej prepoznaven, načelen, lahko imaš gromozansko
priložnost, neka zadeva se ti dobesedno ponuja, da bi jo vzel, nikjer nikogar,
ki bi te videl jemati, kaj šele, da bi ti krajo skušal preprečiti… pa NE boš
vzel, ker je kraja proti tvojim načelom. Če si neznačajen, nek povprečnež,
potem pa… vsako-priložnost-je-treba-izkoristiti, priložnost-dela-tatu…
Kadar
nekdo NE vzame, kljub temu, da bi lahko, in da bi, ob tem, popolnoma nekaznovan
ostal, takrat je moč o poštenosti govoriti.
Kadar
nekdo ne vzame zaradi tega, ker se BOJI vzeti (boji se posledic, kazni), takrat
NE moreš govoriti o poštenosti, pač pa, v najboljšem primeru, o strahu, o
preračunljivosti, dejansko pa o – (o)brzdani POKVARJENOSTI.
Njim je
glede teh, in takšnih, »malenkosti« vseeno, še huje – zmorejo »spoštovati«
takšno »poštenost«, s čemer izkazujejo samo to, da niti najosnovnejših etičnih
razmejitev ne poznajo, da o značajih niso zmožni presojati, da do vzrokov nekih
izkazovanj niso zmožni dospevati, da se niti sebe ne zavedajo. Ko bi se, in bi,
ob tem, imeli trohico vesti, se ne bi razglašali v svojih krepko polepšanih
podobah, z neresnicami.
Spoštujem
te, čeprav vem, da si baraba, ki bo ob prvi priložnosti svojo barabskost
izkazala.
Čudna »logika«,
mar ne?! Zanje povsem običajna, »normalna«.
P.S.
Ob tem
sem pomislil na neka tolmačenja, s katerimi ti znajo postreči med študijem, ko
pravijo, da vse (velike) ideje propadejo zaradi »oportunistov«. Lepi besedi,
oportunist, oportunizem, prelepi, glede na to, da iz nečesa povsem drugega
skušajo, z neresnico, neko sprejemljivost narediti, namesto, da bi, povsem
preprosto, povedali to, da… so vsa na nagonih temelječa bitja ( = živali)
prilagodljiva, da vselej sebi iščejo in terjajo, da nimajo »hrbtenice«, da ne
poznajo morale, da o njih ravnanjih, poleg sebičnosti, ODLOČAJO OKOLIŠČINE, da
so, potemtakem, povsem NESUVERENE podobe in, še bolj posledično – da takšne
podobe NE bi smele odločati o vsem tistem, kar se nanaša, posredno ali
neposredno, vseeno, na »usodo« skupnosti!
Da, oni
terjajo zase še več pravic, medtem ko, viš, jaz trdim, da imajo že obstoječih
krepko preveč!
Ni komentarjev:
Objavite komentar