VSE tiste ptice, katerim je “narava” dala ZMOŽNOST
letenja, se izvalijo kot - letenja nezmožne. Res je. Vendar je njihova začetna
“nezmožnost” posledica objektivnih dejstev ( = okoliščin), v podobi, npr,
neoperjenosti, telesne šibkosti, nenaučenosti letenja. Kasneje...
Ko se operijo, ko postanejo, telesno, dovolj močne, se
VSE naučijo leteti. In letijo! Jim je “narava” letenje “zapisala v kri”.
In, ko pogledam širše, zlahka ugotovim, da je VSEMU na
tem svetu “narava” dala določene zmožnosti (in/oziroma nezmožnosti), katere so
značilne za še zadnjega pripadnika posamezne vrste. Resda pri vseh nastopi, na
začetku, enako stanje, kot pri pticah (da podmladek ni zmožen na enak način kot
odrasli izkazovati značilnosti svoje vrste), vendar je res tudi to, da z rastjo
(pridobivanjem potrebne telesne “kondicije”) in z učenjem, te razlike izniči.
Zdaj pa - ni čudno, to, da v VSEH ostalih vrstah
njihovi pripadniki živijo povsem enako, in so razlike opazne le v določenih
(zanemarljivih) zunanjih kazateljih (vse na enak način poslujejo, enakim ciljem
težijo, v istem zadovoljstvo iščejo... le da so bolj močni in bolj naučeni
nekoliko uspešnejši), medtem ko je pri “človeštvu” moč govoriti o dveh povsem
nasprotujočih si izkazovanjih?!
Da temu ni tako? Hm, zanimivo, kajti... ko samo na to
pomislim, da vsesplošna občost Ajnštajna pojmuje kot “genija” (potemtakem kot
nekoga, ki je izjemno “pameten”), in ko pomislim na Ajnštajnovo izjavo o tem,
da je edina dejanska neskončnost prav “človeška” neumnost... potem lahko, na
temelju tega, sklepam:
... da ima Ajnštajn, ki je izjemno “pameten”, prav,
saj bolje dojema dejstva, kot so jih zmožni dojemati tisti, ki niso izjemno
pametni;
... da Ajnštajn sploh ni izjemno “pameten”, ko pa
pametna vsesplošna občost zase ve, brezpogojno, da je ravno prav pametna
(medtem ko Ajnštajn trdi drugače, torej NEpravilno, NEpametno)! Samo...
Pri tej, drugi možnosti, me bega: kako to, da je
Ajnštajn zanje sploh lahko “genij”, če pa “neumnosti” (o njih) govori... in če
oni itak VSE vedo, pa ni, fizično, moč vedeti še tistega “več od vsega”, kako,
za vraga, je Ajnštajn lahko - več vedel?!
In me bega to, da je Ajnštajn izkazal neke konkretne
rezultate, na temelju svojih zmožnosti, medtem ko je edini rezultat vsesplošne
občosti v tem, da se, nenehno, izkazuje po sistemu “z glavo skozi zid”?!
Ni komentarjev:
Objavite komentar