Ko
obravnavaš človejake, in jih obravnavaš tako, da jim slišano ni všeč, se ti
utegne zgoditi, da boš zaslišal njih »si-tisto-kar-vidiš-v-drugih«.
Zanemarimo absurdno stanje, konkretno to, da o »videti V nekom/nečem« blebečejo bitja, ki ne zmorejo drugače ugotavljati,
kot po zunanjosti (izkazovanjih, posledicah), in do same vsebine NE dospevajo (zato tudi po svoje »razumevajo«
videno, ker jim objektivni vzroki/razlogi niso dosegljivi), in poglejmo, čemu
takšno »modrovanje« izkazuje zgolj VELEBEBAVOST, obenem – neozdravljivo,
neodpravljivo (naravno) stanje!
Če
gledam Franca, in če v njem vidim pridnost, potem – sem priden tudi sam?
In, ko
pogledam Lojza, katerega imam za lenuha ( = vidim lenuha), sem, takrat, tudi
sam len? Pomeni, da – če gledam oba hkrati, kaj sem potem jaz, leno-priden ali
pridno-len?! In…
Če
upoštevamo temeljno dejstvo, da neko pravilo
(princip, načelo) velja za vse
primere (tudi istega izkazovanja = gledanja, videnja
nekoga/nečesa) ENAKO, potem –
je biolog, ki gleda mravlje… in gleda lisice… pa zajce, srne… mravlja, morda
lisjak, zajec, srnjak… ali je to, kar je – biolog, ki gleda (omenjene) živali?!
Da, to
je, povsem preprosta razlaga človejaške BEBAVOSTI, ki, žal, ne dojema tega, da
je moč ugotavljati na temelju objektivnih dejstev (in ne zgolj, kot je primer
pri človejakih, na temelju prepričanj in SUBJEKTIVNEGA doživljanja). Da pa so
neodpravljivo bebavi…
Poglej,
tako kot nekdo »gleda njih« (in jih, posledično, tudi »vidi«, jih ugotavlja),
tako tudi oni nenehno gledajo
(torej tudi vidijo) neke druge,
pa kadar so nejevoljni zaradi lastnega življenja, takrat (namesto, da bi se
o lastni odgovornosti povprašali) te neke-druge vidijo kot barabe,
nepoštenjakarje, lopove, neumneže, nezmožneže… na temelju česar ne samo, da bi se dalo sklepati, pač pa SE MORA
SKLEPATI (po sistemu, da
pravilo-princip-načelo-velja-za-VSE-primere-istega-početja = opazovanja,
ugotavljanja, presojanja) o tem, da
so tudi sami (ti, ki v drugih vidijo našteto) barabe, nepoštenjakarji, lopovi, neumneži, nezmožneži! Če, pač,
drži to, da si, kar v drugem vidiš! Čeprav – v človejaškem primeru (naštancane
enakosti-po-umskih-nezmožnostih-posledično-po-nagonskem-izkazovanju) zvečine
kar drži! Pomeni…
Pomeni,
da so celo tako BEBAVI, da niso
zmožni »dvosmernega razmišljanja«, da niso zmožni miselne preslikave
niti nekega načela (pravila), njegove (enakovredne) obravnave takrat, kadar so
sami opazovalci, in takrat, kadar so opazovani!
Da, in
ta (takšna) bitja govorijo o tem, da – so razumna!
Ni komentarjev:
Objavite komentar