sobota, 18. avgust 2012

Le preklet...


Ne, nisem od tu, verjemi, preklet,
preveč v nebesne modrine me nosi,
in žep moj le sanje med zvezdami trosi,
s planeta neznanega nek zgolj poet…

Ne, nisem od tu, grenak je moj cvet,
se je že nabralo teme in spomina,
in sleherni dan je z grenkobo pelina,
v neskončnem čakanju, dodobra prežet…

Znam še bolj v dno, do drobovja sredice,
do tja, kjer še duša kot kamen zaleže,
in znam, ko mi veter veselje vpreže,
hitreje, in višje kot sežejo ptice…

In zmorem nemočen porajati upe,
v jutri, v čas, ki, morda, nekoč pride.
In zmorem prek blata, in zmorem čez gnide,
za silo še kri mi presnavlja vse strupe…

Ne, nisem od tu, ne dam se ujeti,
me stežka boš stlačil v poznane širjave,
ne sežeš do dna moje duše sanjave,
da zmogel z menoj bi, za hip vsaj, leteti…

Ne, nisem od tu, že davno sem jaz,
splahnelo v poslušanju je hrepenenje,
razkrilo ničevosti čar je življenje,
le z nič, a imam, več kot ti, svoj – obraz…


Ni komentarjev:

Objavite komentar