Kurnik. In v njem kokoši. Nekaj sto jih je, in vse so - kokoši! Bitja,
nagonsko naravnana. Bitja, ki imajo svoje potrebe - jesti, piti, izločati,
počivati in, predvsem, kokodakati. Bitja, ki ne znajo drugače kot tako, kakor
so navita - razvrščajo se na svojih, kurjih, lestvicah, tudi tistih, ki o
hierarhičnih odnosih govorijo, pa so tiste, ki višje dospejo, zadovoljne, dočim
pri tistih spodnjih nezadovoljstvo narašča...
Kokoš. Ena sama. Ima poškodovano nogo, zaradi česar se s težavo premika.
Sicer ima voljo, po premikanju, in po vsem, kar voljnost kokoši poraja. Tudi
je, in pije, zaradi česar je moč sklepati, da je njena šibkost, povzročena s
poškodbo, trenutnega značaja, vendar...
Vsaka koka, ki pride mimo, se spravi nad to, ubogo, revo! Ma, ni
zadovoljna, če je vsaj enkrat ne kljune, medtem ko se tiste, ki so, hierarhično
gledano, povsem pri dnu kokošje družbe, in so radi tega še dodatno - po kurje -
zakompleksane, dobesedno spravljajo nadnjo! Jo kljuvajo, preganjajo, ne pustijo
ji dihat, kaj šele, da bi ji mir dale! In ubožica, ta, s poškodovano nogo,
trpi. Srce parajoče trpi! Treba bo nekaj narediti, se zasliši glas z neba,
takšno stanje ni pravično!
Obstajata dve možnosti. Vselej, in tudi v nagonskem, kokošjem svetu. Prva
je ta, da kazen doleti tiste, ki druge nadlegujejo, vendar - kurnik je en sam,
poškodovane kokoši ni moč osamiti, ji, v osamitvi, nuditi potrebno ugodje, in
razpoloženje, potemtakem bi bilo edino pravično, ko bi nasilnice - plačale za
svoje nasilništvo! Resk, glava preč, in zadeva je rešena! Ampak...
Ta vražji ampak, malodane vselej se pojavi! Ampak - ko ena glava odleti,
jih še vedno nekaj sto ostane, ki tudi kljunejo, in kljuvajo, in če bodo na
koncu ostale samo tri, kure, bodo, še vedno, imele hierarhično razporeditev, v
kateri bo poškodovana povsem na dnu, ostali pa ji bosta to v nedogled
dopovedovali. Pomeni, da bi bilo potrebno, sledeč pravico - skrajšati, natanko
za dolžino kurje glave, vse kokoši, v kurniku, z izjemo poškodovane!
Pravica je čudna zadeva. Že itak jo vsakdo po svoje pojmuje, jo iz lastne
riti vleče, zanesljivo pa ni v sozvočju z zmožnostmi nagonskih bitij! Ki ne
vedo tega, da je dejstvo dejstvo, da obstaja le kot objektivnost, in da so vsa
subjektivna pojmovanja, bolj ali manj, le odraz - kurje pameti! Potemtakem...
Potemtakem, če želiš rešiti nastalo stanje, v kurniku, in preprečiti, da bi
poškodovana kura trpela, pod nasiljem ostalih sokur, ni druge možnosti kot je
ta, da - poškodovana kura konča v loncu! Da bo volk sit, kokošji pameti pa
zadoščeno!
P.S.
Sleherna podobnost, po vprašanju usode Človeka, v sicer nagonskem,
človejaškem svetu, s to, kurniško, zgodbo, je, povsem slučajno, namerna!
Ni komentarjev:
Objavite komentar