četrtek, 13. marec 2014

(po)Slednja volja

Tako je na svetu, da vse se konča,
kar enkrat spočne se začeti,
še sonce nekoč se do kraja razda,
že itak zaman v glave sveti…
In pride trenutek, ko zadnjič bom klel,
to čast, da v močvirnatem blodim,
in duh mi bo v pekel, verjetno, zletel,
ker, vsemu navkljub, k boljšim sodim…
Neveren, klanjaje nikdar nisem znal,
po svoje sem vselej smel iti,
pa upam, da boš ta zapis spoštoval,
sicer te prišel bom strašiti…
V ogenj me vrzi, da stare kosti
se bodo, poslednjič, ogrele,
preveč jih povsod, še za živa, trohni,
čemu bi še moje smrdele…
Ja, črvom odtegnil bi rad to zabavo,
da žrli bi me še pod rušo,
kar hodim hlastajo, jim kvarim prebavo,
težak sem za njihovo dušo…
Me v luknjo potresi, in pljuni v slovo,
pod skalo nebo naj mi jenja,
in glej, da preprosto se z nje bralo bo:
Umrl zaradi življenja…

Ni komentarjev:

Objavite komentar