sreda, 14. april 2021

Ta bulš haveja župa

Pa bo spet pol leta mir...
 
Voda je dobrina, dragocenost, zato je z njo potrebno spoštljivo, varčno. In ji je potrebno izkazovati ustrezen odnos sleherni dan, ne le takrat, kadar je na vrsti podpisovanje peticije, s katero si jo, v duhu to-je-moje, prisvajaš, skrit za hrbtom tistega, kar o naših-naravnih-danostih govori...
 
Danes sem se skopal. Potemtakem sem opravil generalno umivanje. Tistega obrobnega, sprotnega, itak ne izvajam, če odštejem to, da, vsake toliko, prst pomočim, v vodo, kakopak, pa se za ušesom podrgnem...
 
Natočil sem lep čeber vode, počakal, da se je malo ogrela, na resda bolj skopem, in vetrovnem, soncu, nato pa - ajde, opravi, kar je za opravit!
Dokaj hitro sem zaključil, saj zunaj piha, in tudi sicer temperatura zraka ni najbolj naklonjena tovrstnemu početju. Kakorkoli že, ko sem zaključil s čiščenjem, in se obrisal ter oblekel, sem vodo skrbno pretočil v manjše posodje. Tako lepo je potemnela, da je, gotovo, polna mineralov...
 
Pri nas vode ne zlivamo, kar tako, v nič. Čemu bi, ko pa jo je moč večkrat uporabiti. Denimo iz te, današnje, bo nastala dobra, močna zadeva, tista, ki pri ta-pravh-slavench celo za vrednoto šteje - haveja župa! Samo še zeleno, kolerabo, korenje... dodamo, pa bo!



Ni komentarjev:

Objavite komentar