petek, 31. oktober 2014

Položi me v veter...

Položi me v veter, takrat, ko zareže,
ko divje nameni se v daljo na pot,
ni upati greh, da pozabo doseže,
z bremenom grenkobe, in čim dlje od tod...
Položi me v veter, nemirne narave,
da gromko žvižgaje izkažem slovo,
ko legel, z menoj, bo, v zasanjane trave,
naj poje tišino mi sinje nebo...
Predolgo sem hodil med znane korake,
predolgo iskal, da bi sebe razdal,
v očitkih požiral vse svoje napake,
in v tuje skrbi si življenje postlal...
Nikdar se znebil nisem grdega greha,
hlepel sem po iskricah v ljubih očeh,
a tudi hlepenje se v času upeha,
in zvezde pomrejo, zbledele, na tleh...
Položi me v veter, sam stežka uspevam,
vse manj volja kaže se v mojih rokah,
v nemiru želja ne gorim več, odštevam...
prekrije na mehko naj sonce mi mah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar