torek, 7. september 2021

Dubaj?! More - marš!

Včeraj sem prejel, na ogled, brezplačen izvod revije, za nas, "zrele" (beri: upokojene, ali, raje, odpisane). Ni kaj, zelo uporabna revija...
 
V njej, med ostalim, pišejo o trdih, poltrdih in mehkih sirih. Še dobro, da pišejo, o njih, za vsak primer, za tiste, ki skozi vse svoje predhodno obstajanje teh sirov niso spoznali...
Pa pišejo tudi o tem, denimo, da se tudi gume, avtomobilske, starajo. Mejduš, kdo bi si mislil, da je temu tako!
 
Kakorkoli že, zadoščalo mi je že prelistanje. In pogled na slike fac, tistih, ki so vele(ne)umnost pridodali, s svojimi zapisi, omenjenemu izvodu. Me je pa, skorajda, ruknilo oglaševanje raznih turističnih potepanj. Ki so, vsa brez izjeme, izjemno ugodna, cenovno, kakopak, zlasti za nas, "zrele". In sem zvedel...
 
Šest dnevni izlet v Dubaj in Abu Dabi bi me stal samo (neverjetno!) 760 evrov! Ugodno, ni kaj. Že res, da bi me, na tem izletu, v neke pesjake namestili, spat, da bi cenovno zneslo, a je res tudi to, da bi...
 
Hm, ko bi na tej poti še kak sok spil, v lastni (finančni) režiji, bi porabil, v šestih dneh, celo pokojnino! Pri čemer obstaja ena sama težava: mesec ima malo več kot šest dni, pa tudi položnice terjajo svoj del (pokojnine)...
 
Ne vem, lahko sem v zaostanku z informacijami - so pokojnine v Deželi tako visoke, da oglaševanje takšnih izletov sodi v revijo za "zrele", ali so, morda, ti, ki to revijo ustvarjajo, pravi pravcati - idioti?! Ki se niti preproste realnosti ne zavedajo!
 
Ma, naj gredo v tri krasne! Revije tako in tako ne bom naročil, imam že brez nje dovolj kretenizmov v okolju, čeprav...
 
Da ne bom samo kritiziral: v reviji je bilo zaznati tudi simpatičen del(ček). Resda en sam, pa še ta je objavljen med (malimi) oglasi, v rubriki "stiki", v njem pa "samo" 85 letni možakar išče žensko, ki ga ne bo jezila...



Ni komentarjev:

Objavite komentar