ponedeljek, 23. oktober 2017

Tudi moj papagajček, Koki, je bil telegenten!



Bili bi odlični diktatorji, Idi Aminovega tipa. In edina dovoljena umnost bi bila - njih neumnost.

So kamenodobni, še vedno imajo votline v glavah.

Ko bo, namesto polnoletnosti, merilo za volilno pravico odsotnost Mikrocefalina MCPH 1, bo svet - SUPER!

Je hudič, z vremenom, zdaj piha z zahoda, zdaj z vzhoda... ni čudno, da so zmedeni!

Moja cucka bolje prepoznavata značaje, od njih. Mislim - oni jih sploh niso zmožni prepoznavati.

Poskusili smo vse, ki so kandidirali v preteklosti. Zato moramo preizkusiti nove. = njih volilna »logika«.

Žal za bebavost ni zdravila, so le sredstva za umirjanje.

Šekspir je zagotovo bival v Deželi. In dobil navdih za Komedijo zmešnjav?!

Cik-cak zajčki, malo sem, malo tja, in vsake toliko naval stekline.

'ebat ga, nagoni so 180 stopinj napram razumu.

Vlečejo se s tistim "vsakdo greši"...
Morda res, a ne redno in dosledno, kot oni.

Povzročajo vse živo sranje. Pomeni, da so izkušeni za "polit komentatorje".

In imajo izjemno logiko... če sem si s tretjega nadstropja zlomil nogo, bom v bodoče skakal s četrtega, s tretjega pa nič več!

So izjemno "demokratični", radi bi predpisovali po svoje.

Mejduš, še "telegraf štange" nisem videl, ki bi bila tako zabita, kot so človejaki!

Baje potrebujejo čas, da postanejo pametni. Trditev sicer ni utemeljena v praksi, se pa lepo sliši.

Potrebovali so 30 let, da so začeli ponavljati Mencingerja. Moj Koki se je hitreje učil... ponavljati.

Kadar menijo, da je nekaj narobe, letijo k tistemu, kar še ni narobe.

Lažjih mnenj se celo naučijo, in jih znajo, dokler jih ne pozabijo.

Ko bi človeštvo doseglo vsaj deset mestno številko... bi bilo lažje.

Tudi moj Koki je znal ponavljati. In je kazalo, da ima svoje mnenje.

V navzkrižnem ovčjem obkladanju izpade, da so nekatere ovce drugače pametne od ostalih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar