ponedeljek, 5. november 2012

Mediji po božji volji...



Kraj in čas dogajanja: v varnem zavetju intime...
Nastopajoča: Pravljičar in ata bog, v neposredni, brezžični povezavi...

Pravljičar: Vsemogočni in Pravični, kaj mi je storiti...
Ata bog: Kaj te muči, kaj dogaja, Branko, moj predragi?!
Pravljičar: Ves moj trud, vsa RTV z njim, kmalu bo v riti...
Ata bog: Kaj s tem misliš, kaj, ponovno, je pri vas na vagi?
Pravljičar: Spet bi radi, oni grdi, medije rdečili...
Ata bog: Ma, ne boj se, Brankec mili, jim ne bo uspelo!
Pravljičar: Govore že, da moj zakon bodo spremenili...
Ata bog: Saj si jih obarval, k sreči, vse na črno - belo...
Pravljičar: Ja, a to ne bo ostalo, rdeča jim je ljuba...
Ata bog: Na podlagi tvoji stežka pride do izraza...
Pravljičar: Bodo bržčas pripeljali še imena druga...
Ata bog: Ma, ne bodo šli v menjavo slednjega obraza!
Pravljičar: Ja, to že, a kaj pomaga, njih bodo novice...
Ata bog: Mar bile do zdaj so tvoje? Se jih da lastiti?!
Pravljičar: Vse v duhu pluralizma in večne resnice!
Ata bog: Po čigavi volji, Brankec, sme se vse zgoditi?!
Pravljičar: Ja, po naši, pardon, Tvoji, se je vse godilo...
Ata bog: Kaj če jaz sem jim porekel, naj spet rdečijo?!
Pravljičar: Ne dojamem, Vsemogočni, prosim pojasnilo...
Ata bog: Kdo so tisti, ki resnico si lahko lastijo?
Pravljičar: Jaz, moj šef, in naša stranka, nam ki so podobni...
Ata bog: Mar ste umnejši od mene, ki razlike gledam?
Pravljičar: Oh, za Tvojo vsemogočnost črvi smo obrobni...
Ata bog: ...spreobračate po svoje, to, kar zapovedam?!
Pravljičar: Ne dojemam, Vsemogočni, nisem na nivoju...
Ata bog: Vsi ljudje na širnem svetu so mi deca ljuba...
Pravljičar: ...a bi eni odložili te kar na depoju!
Ata bog: ...eni umni in široki, drugi čista zguba...
Pravljičar: So rdeči, so drugačni, ni jim prav nič zate...
Ata bog: Ko bi želel isto pasmo, bi vas vse kloniral...
Pravljičar: ...šef moj pravi, da kaj dosti ni jih za v gate!
Ata bog: ...a potem v brezumju svet že davno bi skrahiral!
Pravljičar: Zmeden sem, priznam, do kraja, nič več ne dojemam!
Ata bog: Te poznam že, Brankec dragi, vem za tvojo slavo...
Pravljičar: Šlo bo k vragu, vse, do konca, za kar se zavzemam!
Ata bog: ...če spoznaš, da ni vse v gatah, več bo šlo v glavo!



27.04.2009 - 05.11.2012

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar