četrtek, 27. junij 2013

V tebi še...

Nekoč, ko me ne bo,
in sonce bo sijalo
brez moje sence v dan,
ko se ti bo oko,
morda, zaman podalo,
za njim, kdo ve, še dlan,
prav tja, na tisto mesto,
kjer v sanjah sem gorel,
kjer sem, v grenkobi, često,
ječaje bol trpel…
Nekoč, ko med koraki
ne bo zvenel moj glas,
ker pot se zame je končala,
in ne hlade je več oblaki,
jim zame že pošel je čas,
ko je še zadnja odfrčala
iz moje jate plahih ptic…
morda takrat prek tvojih lic,
pekoče se za hip prismejem,
te stožim, ali pa ogrejem,
takrat, morda, kdo ve.
In prebudim srce,
za hip spet zaživim,
čeprav zgolj kot spomin.
Nekoč, ko upe bom do dna izpil,
in sonce bo sijalo
brez moje sence v dan,
takrat šele bo čas razkril,
če me je v tebi kaj ostalo
ali pa sem živel, zgolj v nič, zaman.

Ni komentarjev:

Objavite komentar