torek, 22. april 2014

Moja stara obešalka

Potovalka, v njej zgolj nuja.
Skromno rad po poti pótim,
marsikdaj tako se zmotim,
zlasti, če se vreme kuja…
pa z rokavi za poletje
sem med bundami edini,
ali pa v hudi vročini
znoj znojim v pretoplo pletje…
Kakorkoli, v kotu čaka,
in, ob njej, še obešalka,
moja zvesta spremljevalka,
ki z menoj se v svet pretaka,
na vse konce, na vsa pota…
v njej papirja ždi nemalo,
ob pisalu je pisalo,
če popade me pomota,
pa bi se kaj zapisalo…
Bi jo moral, obešalko,
davno že z ramena sleči,
jo, iztrošeno, zavreči,
zrela je za generalko,
vendar…kaj sva vkup že dala,
kam se polnih rim podala,
je že zguljena, razpada,
a zadeve bolj obvlada
kakor nova, ki dražeče
nekaj let mi že šepeče,
češ, daj mene iz omare,
znebi se že tiste stare!
Čaka, čaka, v njej očala,
in še globlje, sred drobovja,
je za četico stihovja,
ki ga bova deci brala…

Ni komentarjev:

Objavite komentar