sreda, 30. april 2014

Oprosti mi, Lojz Ritobrihta!

Oprosti mi, Lojz Ritobrihta,
vem, čiste preprostosti svet je,
in moje neumno početje
ti voljo prešerno kazi…
tvoj pljunek sred mojega ksihta,
za hip vsaj te reši zagate,
občutek moči trga gate,
pa zopet ponos ti cveti…
Sem kriv, in priznam svoje grehe,
ničvredno vse moje je znanje,
ne skuha kosila pisanje,
le kdo z njim bi sploh kaj počel…
ti zbujaš svetovne uspehe,
brez tvoje lopate, rovnice,
izgubil napredek bi lice,
planet bi v propast se izpel…
Ja, vem, le dlani, ki žuljave
ustvarjajo nam dobrobiti,
bilo bi potrebno častiti,
vse drugo je goli balast…
dovolj je, za srečne dobrave,
že vrček in meh, ki zareže,
da te iz bremen vseh izpreže,
in nudi duhovno ti rast…
Ja, res, je hudik, ta krivica,
nemarno pozornost razdaja,
ni prav, za menoj da ostaja
sploh kakršenkoli pomnik…
pravica je slepa gospica,
brez pameti, bržčas, in reda,
zato zgolj, prasica, spregleda
pomembnosti svetel tvoj lik…

Ni komentarjev:

Objavite komentar