petek, 27. junij 2014

Vrag naj vzame še ta dan!

Ti pogledam v dna širjave,
v dna širjave, v rosne trave,
misli črne in solzave
izpuhtijo mi iz glave…

Vse od jutra, že zarana,
dan buditi žalost hoče,
v duši je pri rani rana,
v črnem še nebo se joče…
Sem zastavil mnoga pota,
se podajal zvezde šteti,
a se znal je le kot zmota
vsak korak mi razodeti…

Krog in krog obrazi isti,
prodajalci in vzpenjače,
glodali bi do obisti
vse, kar malo je drugače…
Steze mnoge poteptane,
v prazne teme, brez odmeva,
mene mikajo poljane,
šir vetrovnega napeva…

Dobra sestra, tolažnica,
tolažnica, rajska ptica,
zbujaš mi nasmeh čez lica,
zvesta moja steklenica…
Ti pogledam v dna širjave,
v dna širjave, v rosne trave,
misli črne in solzave
izpuhtijo mi iz glave…

Vrag naj vzame, naj ukrade
še ta dan, ki jutri čaka,
ne bude oči več nade,
žalost v žilah se pretaka…
Vrag naj vzame, naj izpije,
iz poslednje steklenice,
moj korak, naj bol se skrije
v temno noč, med mrtve ptice…








Ni komentarjev:

Objavite komentar