ponedeljek, 22. september 2014

V spoznanju...

Bili so še časi, ko sanje sem zbujal,
in barval jih v senci metuljevih kril,
še puh se mi v bradi nevidni je kujal,
v obetih sem Svetu bodočnost gradil...
In tekli so dnevi, in tekla so leta,
in žela spoznanja, gasila trepet,
kot zvezde so upanja, daleč presveta,
da bi v ničevosti zrla obet...
Poskušal sem vztrajno, čvrsto, neomajno,
usmerjal korake do tja, kjer je prav,
prav zlahka bilo je povsem običajno,
da sredi zagate povsem sam sem stal...
In tekli so dnevi, in tekla so leta,
in žela spoznanja, gasila trepet,
kot zvezde so upanja, daleč presveta,
da bi v ničevosti zrla obet...
Vogali so polni neskončne pravice,
za hrbti poštenost vre rado na plan,
ljudje so kot ptice, sedeče prek žice,
prestrašene v hipu frče daleč stran...
In tekli so dnevi, in tekla so leta,
in žela spoznanja, gasila trepet,
kot zvezde so upanja, daleč presveta,
da bi v ničevosti zrla obet...
S hinavščino nikdar se v ples nisem dajal,
zahrbtnost je čednost nagnusnih manir,
sem vse manj si upe v nek nov svet porajal,
krepil do dvonogih se mi je prezir...
In tekli so dnevi, in tekla so leta,
in žela spoznanja, gasila trepet,
kot zvezde so upanja, daleč presveta,
da bi v ničevosti zrla obet...
Zdaj vem, ne prepriča nihče me, zaman je,
iz bede le beda se v večnost plodi,
pospravil sem upe, zaklenil vse sanje,
in le še za redke skrbi me, boli...
Ničevost v ničevosti temo poraja,
ne zmore drugače, iz blata ne zna,
pa upanju upanje zgolj preostaja,
da tu in tam sonce bo vzšlo prek neba...

Ni komentarjev:

Objavite komentar