ponedeljek, 1. marec 2021

Dal bi ti pesem

Pesem bi ti daroval,
ko bi jo spisati znal,
ko bi vedel kje se prime
zadnji krajec prve rime,
kdaj zastane, kam poteče,
kje tolaži naj, kdaj peče,
ko bi znal jo nasloviti
in v vrstice še zložiti…
Bi, z veseljem, ko bi znal,
tebi pesem daroval!
 
V njej zapisal bi, seveda,
to, kar dolgo me razjeda,
kar me vsakič razgori,
ko zazrem se ti v oči,
da ponese me v nebo,
ko tvoj glas gladi uho,
še da sem povsem na tleh,
če zmrači se ti nasmeh…
V njej bi znal, morda, priznat,
da budiš me, kot pomlad!
 
A prehude so želje,
če ne gre, potem ne gre,
grizem prste do krvi,
a napotka ni in ni,
kje, pa s čem, predvsem kako
se podati, da bo šlo!
Ni mi druge, kot priznati:
Pesmi, pač, ne znam pisati!
Upam pa, da ti boš znala,
in kot pesem me prebrala…

Ni komentarjev:

Objavite komentar