ponedeljek, 15. marec 2021

Škodljivost javnega šolstva

Javna šola obrt preobraža v "znanost", nepismenost pa v "strokovnost"...
 
Krepko premalo je (na)učiti se določenih tehnik, krepko premalo je ugotavljati tisto, kar se dogaja, če ne razumeš ČEMU se dogaja tako, kot se, in KAM dogajanje vodi. Pravzaprav, če ne poznaš teh ČEMU in KAM, potem zares tudi tega ne veš KAJ se dogaja!
 
Za znanost je predpogoj znanstveno mišljenje, le-temu pa bi lahko rekli zmožnost razumevanja. Ta zmožnost razumevanja (oz. razumevanje samo) pa vključuje tudi zmožnost abstraktnega mišljenja, ob sočasnem zavedanju realnega sveta, dejstev, kakopak. In takšno zmožnost imata dobra dva odstotka celotne dvonoge populacije, in, absurd, ta dva odstotka se ne podajata, v celoti, v znanstveno delovanje.... na drugi strani pa imamo cel kup znanstvenikov, saj se že vsak diplomiranec, kaj šele magister ali oh-in-ah doktor TOZADEVNE znanosti šteje za znanstvenika!
 
Javno šolstvo, izobraževanje kot tako, obravnavano kot rešitev iz obče neumnosti, je v bistvu zelo ZAHRBTNA zadeva, saj ne samo zavaja, s svojimi dosežki, pač pa, dolgoročno, prek številnih "strokovnjakov" vrača čase nevednosti, čase bebavosti, čeprav - iz goveda ni moč narediti NEgovedo, pa naj ima deset doktoratov, dosegljivih sleherni zadostni (učni) pridnosti, in predvsem - povprečnim umskim zmožnostim, za katere bi kazalo, resnici na ljubo, uporabljati ustreznejši izraz, NEZMOŽNOST!

Ni komentarjev:

Objavite komentar