nedelja, 15. november 2020

Draga, hik…

Naslikal bi ti sonce, a je roka zadrhtela,

se barva je razlila, popacala ves papir,

zares ne vem kaj s takšnim soncem bi lahko počela,

neumno bi bilo dajati zmazek v okvir…

 

Pomislil sem na rože, a že vse so odcvetele,

vsaj tiste, ki buditi znajo ti sijaj v očeh,

in – rože so le rože, slej ko prej bi ovenele,

kot vse nevredno znašle se kaj hitro v smeteh…

 

Je mikala zlatnina, vzel bi kakšno drobnarijo,

za prst, uho, morda pa kot obesek krog vratu,

a od lepote tvoje vsi okraski obledijo,

pa ves namen, z denarjem vred, bi splaval mi po zlu…

 

Sem tuhtal, dolgo tuhtal, ko sem v mir za šankom sedel,

kako in s čem naj v tvojem dnevu te razveselim,

počasi čas je tekel in, zares, sploh nisem vedel,

da vselej v nek kozarec nov zamaknjeno bolščim…

 

Ne, nisem pil, da bi jezil, in sploh nisem pozabil,

okoliščin neljub me tok na muke je pognal,

že res, je pozno, in denar v gostilni sem porabil,

a le zato, ker tvoje zadovoljstvo sem snoval…



Ni komentarjev:

Objavite komentar