Tu in
tam mi pade pred oči kak zapis »modrovanja«, s katerim se povprečna bebavost
trudi izkazati kot umna. In ta povprečna bebavost je sila produktivna, saj ni
področja, na katero se ne bi »spoznala« pa se »spozna« tudi na tisto, kar naj
bi bile »osnove psihologije«. Vendar – poglejmo, če je trditev, ki je,
mimogrede, usmerjena predvsem v diskreditacijo vseh tistih, ki do istospolnih
zvez izkazujejo negativen odnos, nikakor pa ni, in ne more biti, prispevek k
razumevanju problematike, pravilna. Sam namreč trdim, da ni, ker je nepopolna,
kot taka zavajajoča in daleč vstran od dejstev!
Najprej
se zaustavimo pri treh temeljnih skupinah, ki se oblikujejo v odnosu do neke,
katerekoli, vsebine. Vedno obstajajo tisti, ki so ZA določeno zadevo, tisti, ki so PROTI taisti zadevi, in, BOJDA, tudi tisti, ki so NEOPREDELJENI (potemtakem ravnodušni) do istega.
Prvi,
ki so ZA istospolno usmerjenost potemtakem NISO latentni istospolno usmerjenci,
pač pa kar konkretni, istospolno usmerjenost izkazujoči posamezniki.
Tretji,
ki so, BOJDA, NEOPREDELJENI, dejansko NE obstajajo! Čemu? Preprosto…
Vzamem
primer odnosa nekega posameznika do, denimo, zveri, katerekoli. Denimo (glede
na to, da je zadeva relativno aktualna) do medveda. Vsi tisti, ki živijo dovolj
stran od medvedov, vsi tisti, katere medvedi neposredno ne ogrožajo, vsi ti si
zmorejo dovoliti to, da so bodisi pristaši nenadzorovanega večanja števila zveri
v okolju, ali pa, da so do problematike ravnodušni. Vendar – v trenutku, ko bi
se taisti znašli v okoliščinah neposredne grožnje, izkazovane s strani medvedov,
v trenutku, ko bi bile njih posesti in življenja izpostavljena medvedji
nevarnosti, v taistem trenutku bi tisti sem-za-nenadzorovano-večanje-medvedje-populacije
in tisti mi-je-povsem-vseeno-glede-tega-koliko-medvedov-živi-v-moji-bližini – IZPLAHNELA!
Njih »prizadevanja« za ohranitev medvedje populacije in njih ravnodušnost do
tega vprašanja NE bi več obstajala! Pomeni?
Pomeni,
da se lahko tudi tisti, ki so (načeloma) ravnodušni do določenega vprašanja (številčnosti
medvedov, istospolne usmerjenosti…), spremenijo v NASPROTNIKE konkretne vsebine!
V odvisnosti od okoliščin, kakopak.
Za
lažje predstavljanje (in če NISI istospolno usmerjen/a): zamisli si, da greš v
kinodvorano, in te med gledanjem filma nek neznan moški (če si sam moškega
spola… ali pa neznana ženska, če si sama ženska) začne božati po stegnu! Me
prav zanima, koliko bo tvoja ravnodušnost (do vprašanja istospolne usmerjenosti)
vzdržala!
Drugi,
ki so nasprotniki istospolnih zvez pa… ja res je, TUDI ti drugi (in ne samo
tisti, ki so, domnevno, ravnodušni) SO latentni istospolno usmerjenci, kajti – z izjemo tistih, ki že prakticirajo
istospolno usmerjenost GA NI POSAMEZNIKA, ki ne bi mogel (v ustreznih
okoliščinah) postati istospolno usmerjen!
Ne nazadnje – dejanska stanja v določenih ustanovah, denimo v zaporih, govorijo
o tem, da tisti, ki za dlje časa ostanejo brez možnosti izbire načina
zadovoljevanja svojih nagonov, v absolutni večini primerov le-te zadovoljujejo
na dostopne (možne) načine, torej tudi v podobi istospolnih zvez! Nenazadnje –
morda si že slišal pripovedi o pastirjih, ki so (osamljeni, nekje na planini) »natepavali«
ovce?!
Čemu je latenten istospolno
usmerjenec malodane slednji posameznik? Sila preprosta zadeva, ki pa terja nekaj besed v
pojasnilo.
»Človeštvo«,
to je tista absolutna večina dvonoge populacije, je sestavljeno iz človejakov,
križancev med (nagonskim) Neandertalcem in (razumskim) Človekom (Homo Sapiens),
iz bitij, potemtakem, ki – so nagonska
(bitja). In temeljni cilj nagonske (naravne) zasnovanosti je sledenje
nagonom, njih zadovoljevanje, izkazovanje v okviru nagonske zasnovanosti!
Že res,
da je takšno izkazovanje moč (o)brzdati, deloma, v določenih okoliščinah, a je
res tudi to, da se ob spremenjenih okoliščinah izkazuje zasnovanosti ustrezno,
ne(o)brzdano.
Psa
lahko naučim, da bo (v miru, brez pretepanja) jedel ob drugem psu, vendar – če bosta
oba psa dlje brez (ustreznega) nadzora… če se bosta znašla v situaciji, v
okviru katere bosta morala sama dospevati do hrane (jima ne bo postrežena, pač
pa jo bosta morala najti, jo uloviti)… takrat tega »sobivanja« ob jedi ne bo
več, pač pa si bo močnejši pes priboril pravico do tega, da bo prvi žrl… in bo
drugemu pustil le ostanke!
Ko bi
imel možnost opazovati živino na pašniku, govejo, na primer, bi lahko ugotovil
sledeče:
-
tam,
kjer bo na pašniku en sam bik in, ob njem, deset (ali več) krav, tam bo spolna
praksa potekala (po mnenju bebcev, kakopak) povsem »normalno«, »naravno«… bik
bo občeval s kravami;
-
tam,
kjer bodo na pašniku trije, štirje (ali več) biki, preostalo pa krave, bo smel
s kravami občevati le dominantni bik, potemtakem tisti, ki si bo, s pomočjo
svoje moči, izboril pravico do plojenja (svojega) podmladka… dočim bodo
preostali biki naskakovali drug drugega;
-
tam,
kjer bodo na pašniku le biki, tam… tam se bodo naskakovali med seboj!
Kakopak,
v primerih druge in tretje alinee dominantnega bika noben drug bik ne bo
naskočil, sicer pa bo obče naskakovanje še kako živelo v praksi.
Mimogrede:
če ne zmoreš do pašnika, potem skušaj opazovati pse, na neki zelenici, in boš
hitro ugotovil, da… ob odsotnosti samic, ter zahvaljujoč nagonom (konkretno po
parjenju) in v odvisnosti od hormonskega stanja (psov) se psi naskakujejo med
seboj! In bi (vsaj moj Tar tako počne) naskakovali tudi mačko/a, ovna/co…
katerokoli drugo (primerne velikosti) žival, ko bi se znašli v ustreznih
okoliščinah. In, mimogrede – celo lastnike zmorejo naskakovati, psi, nabiti s
hormoni (in v odsotnosti ustrezne priložnosti = voljne psice), in to tudi
počnejo (se s tacami oklene noge pa hajde v akcijo…).
Že
preveč študij je narejenih, o obnašanju nagonskih bitij, človejakov, v spremenjenih
okoliščinah, torej v okoliščinah, v katerih je vsaj zmanjšana (če ne celo
odpravljena) (pri)sila nadzora in zapoved tozadevno socialnega sobivanja, in
temeljna ugotovitev vseh teh študij je – v
okoliščinah, ki dovoljujejo nagonsko izkazovanje, se nagonska bitja izkazujejo
svoji (naravni) zasnovanosti
ustrezno = nagonsko!
Nagonsko
izkazovanje pa ni, če govorim o dvonogi populaciji, zgolj značilnost človejakov
(že sicer, po zasnovanosti, nagonskih bitij), pač pa tudi manjšinskega dela,
torej ljudi… v primeru, da se ti posamezniki (po zasnovanosti sicer razumska
bitja) znajdejo v stanjih psihične okvarjenosti ( = obolelosti) in se (v
odvisnosti od teže obolenja) začnejo tudi sami nagonsko izkazovati! In so takšne
obolelosti neposredna posledica tako imenovane »vzgoje«, v okviru katere
absolutno večinska populacija ( = človejaki) mlademu (še čustveno-razumsko
neoblikovanemu) posamezniku, Človeku, vsiljuje in vsili svoje poglede, svoja
pojmovanja, svoje »razumevanje« (sila nehvaležno je govoriti o razumevanju pri
nagonskih, NErazumskih bitjih, ki so se zmožna zgolj NAUČITI se ravnati v
odvisnosti do slišanega, pre/branega… v odvisnosti od zapovedi oz. pričakovanj
skupnosti)… in to uspešno spočenja vse do tedaj, ko taisti (sicer razumsko
zasnovan) posameznik samega sebe »potlači« v (svojo) notranjost ter se začne
izkazovati (misliti, govoriti, delovati) skladno s pričakovanji nagonskega
okolja (gre za osebnostno – najmanj – razdvojenost, znotraj katere tisti »pravi
jaz« NE sme živeti, pač pa potlačen v podzavest poraja nezadovoljstvo – travme –
obolenje)!
Je, potemtakem, istospolna
usmerjenost »nenormalna«, »nenaravna«, neke vrste »obolelost«?!
Razčistimo
najprej vprašanje »normalnosti« in »naravnosti« v odnosu do obolelosti!
Vsaka
bolezen (obolelost) obstaja v Naravi, vsaka bolezen je naravna (normalna)
posledica (oz. kar sam izkaz) porušenja nekega psiho-fizičnega ravnovesja…
potemtakem je tudi stanje obolelosti – normalno, naravno! In je problem,
temeljni, v tem, da človejaška neumnost NI zmožna niti besed razumevati, kaj
šele vsebin, o katerih te besede pričajo, pa besedo »običajno(st)« ( =
večinskost) zamenjuje z besedo »normalno(st)«. In po takšnem pojmovanju so »normalni«
prav vsi bolniki, ki so se znašli v psihiatrični oskrbi, ker so (znotraj
bolnišnice) samoumevni, običajni, večinski!
Potemtakem,
da zaključimo glede »normalnosti« in »naravnosti«: da, istospolna usmerjenost
je nekaj povsem normalnega in naravnega, v okvirih okoliščin, kakopak, ki do
nje privedejo (bodisi, da gre – v primeru nagonskih človejakov – za odsotnost možnosti
drugačnega zadovoljevanja nagonov, bodisi da gre – v primeru psihične obolelosti
– za edino možen način zadovoljevanja čustveno-telesnih potreb, pogojen, med
ostalimi dejavniki, z določenimi travmatskimi doživetji, nastalimi v odraščajočem
obdobju živetja).
Nadaljujmo
z vprašanjem, ali gre pri istospolni usmerjenosti za obolelost.
S
pozicije nagonskih bitij je slednje ravnanje, izkazovano v nasprotju z nagonsko
zasnovanostjo, neke vrste deviacija, potemtakem stanje, ki vodi v – neobičajne podobe
teh, nagonskih bitij. In kadar neko bitje, četudi nagonsko, ne more živeti na
sebi (svoji zasnovanosti) ustrezen način, takrat se v tem bitju pojavi
nezadovoljstvo, ki poraja travmatska stanja, in le-ta, skozi čas, preidejo v
kronična stanja = obolelost(i)!
Spomni
se bikov na pašniku! So oboleli? Mislim, da ni napak zanikati to možnost, kajti
– niso oboleli, pač pa imajo možnost spolne prakse le z drugimi biki. V
trenutku pa, ko jih boš prestavil na nek drug pašnik, kjer bodo tudi krave, v
istem trenutku si bo (najmočnejši) bik izboril pravico parjenja s kravami… bo,
potemtakem, čudežno »ozdravel« ( »zdrav«).
Kakopak,
na temelju pravkar zapisanega ni moč trditi, da se bo nek istospolno usmerjen
posameznik spremenil, v primeru, da bo imel priložnost občevati z nasprotnim
spolom, kajti – v primeru psihične obolelosti so izkazovanja (potemtakem tudi
spolne prakse) zgolj izkaz (posledica) obolelosti, pa – kakor gnojenje ne bo
prenehalo, dokler ne bo odpravljen njegov vzrok, tako tudi istospolna
usmerjenost ne bo samodejno izginila, dokler bo v psihi prisotna okvara, ki je
do takšne usmerjenosti privedla.
Kadar
opredeljuješ »normalnost«, v smislu običajnosti, še bolje – v smislu samega namena
(smotra, cilja) Narave (ki je, mimogrede, temelječa na določenih logičnih
zaporedjih, predvsem pa je temelječa na želji/potrebi po samoohranitvi), takrat
se moraš povprašati (tudi) o tistem »čemu je Narava nekaj naredila tako, kot je«!
In različna spola (v osnovi sta dva) je naredila izključno zaradi –
reprodukcije, možnosti razmnoževanja = možnosti samoohranitve! Pomeni, da je
vse, kar od možnosti samoohranitve (neke vrste) odstopa v nasprotju samega namena
Narave! Prav, vendar…
Tu pa
se znajdemo pri temeljnem dejstvu, ki povzroča težave na celi frontni črti
dvonoge populacije – pri dejstvu, da je
le-ta sestavljena iz dveh povsem različnih (kontradiktornih,
nasprotujočih si) bitij: iz vrste Homo
Sapiens ( = Človek, razumsko bitje… ki predstavlja, mimogrede,
številčno zanemarljiv delček dvonoge populacije, obenem pa je zaslužen za ves,
vsebinsko gledano, napredek, za vse kakovostne spremembe v so/bivanju) in iz križancev med Neandertalci ( =
nagonski OPIČJAKI, uradno resda opredeljeni kot človečnjaki) in Homo Sapiensom, Človekom. In
ker po zakonitostih Narave pri križanju dveh vrst VSELEJ PREVLADUJEJO
ZNAČILNOSTI NIŽJE RAZVITE VRSTE, SO TUDI ČLOVEJAKI OSTALI NAGONSKA ( = NErazumska)
BITJA!
Da sleherna
žival ( = nagonsko bitje) vse pojmuje ( »razumeva«) drugače, kot pojmuje (razumeva)
Človek, je dejstvo, in takisto dejstvo velja pri človejakih in Človeku!
Medtem
ko je nagonsko bitje (naravno) usmerjeno v zadovoljevanje svojih potreb, medtem
ko v prvi vrsti gleda na tisti »takoj«, »sedaj«, »danes«… je Človek bitje, ki (zahvaljujoč
svojemu razumu) spreminja svet, in to počne zavestno, sledeč izboljševanju (tudi
in/ali predvsem okoliščin so/bivanja). Človek je torej bitje, ki v svojem
delovanju najde ne samo potrebo, pač pa tudi smisel lastnega obstoja! Je bitje,
ki povsem drugače pojmuje (razumeva) VSE vsebine, kot jih razumevajo nagonska
bitja (tudi izmislek etičnosti, odprava zakona zob-za-zob, odprava suženjstva,
kakršnegakoli medsebojnega izkoriščanja, odprava ljudožerstva =
človejakožerstva…je posledica Človekovega čustvovanja, njegovega pojmovanja in
doživljanja celotnega sveta!), pa zmore, Človek, iskati (in najti) vrednosti ne
le v materialnem, pač pa tudi v vsebinah, ki so temeljnega pomena za človekovo
sobivanje – v odnosih! Zdaj pa takole…
Obče
zlorabljana trditev je, da »je treba imeti rad«! Najprej – beseda »treba« je
izkaz zapovedi, čustvovanj(a) pa se ne da zapovedovati, pač pa jih je moč le (v)zbujati.
Potemtakem NI treba imeti rad, pač pa je dobro, če imaš koga (kaj), kogar (kar)
lahko imaš rad!
Če ni
sporna nobena druga podoba tega imeti-rad, če ni problematično to, da imaš,
povsem sebično, rad samega sebe (celo takšnega, da si v normalnih, moralnih,
človečnih…razmerah NE zaslužiš tega, da bi te imel kdorkoli rad), potem – čemu bi
bilo sporno to, da ima moški rad moškega, ženska žensko?! Ti, morda, s svojo (medsebojno)
ljubeznijo kaj slabega povzročata, ali te zgolj »ogrožata« v tvoji »skrbi« za
ohranitev vrste (ali narodne, politične… pripadnosti)?! In – če te »ogrožata« v
tem, potem, povej, BEBO, kdo za vraga pa sploh si ti, da se čutiš pristojnega
odrejati načine, na katere morajo vsi ostali živeti (da bi tebe zadovoljili)?! Kdo,
za vraga, si, kot običajen BEBEC, ki si lasti pravico do živeti-po-svoje,
obenem pa taisto pravico drugim odreka?! In, mimogrede: že sedaj je svet ubog,
zaradi absolutno večinske bebavosti, če pa boste samo bebci o(b)stali, ja, ni
vrag, človejakožerstvo bo (pa ne tako počasi) znova zaživelo!
Ja,
lahko rečemo, da je istospolna usmerjenost zlahka lahko izkaz obolelosti (v
kolikor nisi nagonsko zasnovano bitje in so ti na razpolago le omejene možnosti
izkazovanja/zadovoljevanja nagonov), vendar…
S
področja so/bivanja – je sebičnost, pogoltnost, neuvidevnost, zavist, lažnivost…
karkoli drugega, kot deviacija, kot vsebina, ki sobivanju ne samo nasprotuje,
pač pa ga, kot dejanskega, celo onemogoča?! Pa – če te ne motijo takšna stanja (ki
so, žal, večinska!), čemu bi te potem motilo to, da se dva, četudi istega
spola, drug z drugim znajdeta, drug drugega zadovoljujeta, se imata rada? Brez
skrbi, zadeva ni nalezljiva, obenem pa – četudi bi bila, verjemi, istospolno
usmerjeni se, domnevam, rade volje izogibajo nestrpnih bebcev! In bo bebavost
tudi naprej, malodane neogrožena, obstala!
Ne vem,
če sem bil razumljiv. Vsakomur in vsem zagotovo ne. Ne verjamem, da je zapisano
simpatično, zvečine prej nasprotno. Vendar –takšna so dejstva, in mimo dejstev,
bojda, ne kaže. Četudi v nasprotju z občo prakso!
Ni komentarjev:
Objavite komentar