nedelja, 15. avgust 2021

Pameten kit

 

Hvaljen Jezus in vsi/ostali bogovi, katerim je v betice padla (za)misel, da dahnejo pamet takšnim rečem kot so človejak, pa televizor, pralni/sušilni stroj, pečica, telefon... in, da ne pozabim - kit! Res je, neizmerno sem jim hvaležen, zlasti ob slednjem primeru, kajti...
 
Pomnim, eno od najmanj ljubih mi opravil, v preteklosti, je bilo kitanje oziroma mavčenje zidov! Jaz, bolj nepraktičnih rok, in kit, ki, takrat, še ni bil pameten, to sta bili dve zadevi, ki, preprosto, nista šli vkup: komaj sem polovico pripravljene mase porabil, že se je preostanek strdil v posodi, in sem ga metal stran, pa potem drgnil, da sem očistil...
 
Z nekakšnim nelagodjem sem se danes lotil kitanja. Ob pomoči moje ženske polovice, kakopak, da je šlo lažje, čeprav...
 
Kot sem že uvodoma zapisal, je današnji kit krepko pametnejši od nekdanjega! Celo od prodajalcev, ki v trgovinah renomiranega-trgovca-z-dolgotrajno-tradicijo prodajajo malodane vse, od dopustov do dela... a me začudeno gledajo, ko jim mavec omenim, da ga moram v lepo slovenščino prevesti in iskati gips...
 
Kakorkoli že, današnji kit, očitno, ve za moji levi roki, in me je pripravljen (po)čakati! In tudi me, (po)čaka, vsaj do sedaj me je, ko sva opravila malodane vse, in je le še nekaj minut kitanja ostalo, za zvečer, ko bo vročina malo manj stiskala, čeprav...
 
Ene same zadeve ne razumem. V navodilih. Piše, da ga dobro zmešam, z vodo, in da naj mešam minuto dolgo, ok, v nadaljevanju pa... khm, nikarte zamerit, ker le navajam, iz navodil, da - moram počakati pet minut, da nabrekne...
 
Bentiš, ne vem, če niso nekih senzorjev zmešali v maso, če lahko, tako, na daljavo, ugotavljajo, če mi bo po petih minutah res nabreknil?! Pa tudi - brez nabreklega ne morem kitati?!



Ni komentarjev:

Objavite komentar