sreda, 1. november 2017

Ograja napreduje, javno mnenje pa...



Komajda sem zastavil užitek v počivanju, po uspešnem dokončanju novega dela omreževanja parcele, ko sta prisopihala moja kosmata demokrata…
To, kar počneš, ni v redu, sta se, družno, jela pritoževati.
Kako da ne, sem se začudil. Ograja mora biti, bosta, za njo, varnejša.
Omejuje nama svobodo, krši najine pravice, sta ugovarjala.
Svoboda, čudna zadeva, sem skušal pojasniti, deležni naj bi je bili le tisti, ki so jo zmožni odgovorno živeti. Odgovorno do sebe in, predvsem, do drugih…
Odgovornost je relativna zadeva, je bevsknil Tar, starejši, medtem ko je Tisa hitela pridodati, da se, iz dneva v dan, uči, s čemer tudi njena odgovornost napreduje!
Nič ne bo s tem, se nisem dal, vaju predobro poznam…
Ampak, se nista dala, po Deklaraciji o človekovih pravicah…
Marš, sem vzkipel, priznam. Najprej postanita človeka, nato pa se sklicujta na Deklaracijo!
Kaj pa drugi, oni pa lahko, sta trmarila. Poglej kaj se dogaja, tu, pri nas, in povsod po svetu…
Drugi?! Za te druge, k sreči, nisem pristojen, mi je, celo, malo mar zanje! Je pa res, da bi tudi zanje moralo veljati načelo »najprej bodi človek, potem šele se na človekove pravice sklicuj«!

Ma, saj smo razrešili vprašanje. Ga vselej. Z mojima kosmatima demokratoma vselej najdem nek dogovor, in smo vsi zadovoljni. Sta pametnejša, krepko, od svojih dvonogih sodemokratov.


Predmet spora



Tar, vodja upora


Tisa, ki napreduje v domiselnosti


Imel sem srečo, dogovorili smo se. In o tej sreči se je, istega večera, tudi na nebu zapisalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar