ponedeljek, 10. september 2018

Ne toči za menoj solza


Tako na svetu se vrti,
začne se, v bivanje zastavi,
nato po poti se odpravi,
da se izpoje, izpuhti…

Sem bil, dokler sem biti smel,
bilo mi je po svoje le hoditi,
po pustih sem poteh šel raztrositi
vsak dih, ki sem spočel ga in živel…

Že itak, itak preveč sem tu ostajal,
in se razpredal, na vse strani,
pa le čemu bi še vedno dneve ti razkrajal,
in ti presedal, ko me več ni…

Ne išči za menoj besed,
težko me je bilo dojeti,
ne zmogel pravih boš ujeti,
da bi sestavil jih v red…

Ne toči za menoj solza,
nalij si dobro mero vina,
poženi ga čez sled spomina,
izpij, poplakni me, do dna…

Že itak, itak preveč sem tu ostajal,
in se razpredal, na vse strani,
pa le čemu bi še vedno dneve ti razkrajal,
in ti presedal, ko me več ni…

Vino pomaga, ko čez spomine se razlije,
misel zamaja, da obledi,
naj te ne daje, naj v drobovje ti ne rije,
dejstvo ostaja, tu me več ni…

Ni komentarjev:

Objavite komentar