sobota, 27. februar 2021

Beše to u neka lepa vremena

Jednom, davno, još davnije, ja sam bio buva,
takva buva što se verno drži svoga pseta,
voleo sam topla leta, sunčana i suva,
nema buve kojoj krzno u vrućini smeta…
Moje pseto beše glavno barem u tri sela,
bole ga za javno mnenje, ravno mu do neba,
svaka bi poštena buva baš za njega htela,
al ga zadržah na kratko, taman kako treba…
Šetali smo tamo amo, dobro pili, jeli,
jaki mogu preko svega, pa i preko ruba,
ma, bilo nam je taman tako kako buva želi,
ima argumenata žestokih u oštrini zuba…
Oko nas bi uvek gužva, gusta kao tama,
svi se guraše duboko psetu ispod repa,
oni bi, kada bi smeli, hteli svi sa nama,
nema kera kome koska, čak i tuđa, smeta…
Uz mog džukca i ja stigoh pravo u elite,
imao sam udvarača bezbroj, pa i više,
svi bi oni preko mene za svoje profite,
svaka glad poštenje opšte sa lakoćom briše…
Beše lepo, nekad, davno, u ona vremena,
ali šta ću, sada vlada demokratsko stanje,
svaka buva danas želi biti uvažena,
a za ždranje džukelama manje i sve manje…


Ni komentarjev:

Objavite komentar