sobota, 20. februar 2021

Da te ne dam tako lako, II

Zaigrajte mi »Jesen prihaja, Dunja moja…«
(original_ Đorđe Balašević:  Svirajte mi Jesen stiže, Dunjo moja) 

Komajda prisijalo je na prve vlake,
pospešil domov sem korake,
prek bližnjic in skozi dvorišča…
 
Zastavil v vojski sem prijateljstva lepa,
na straži pa še vnetje sklepa,
spomin, ki gre v večna lovišča…
 
Vstopil tiho sem, kakor miš,
budna mati bila je, takoj se je prekrižala,
češ, minilo je kakor piš,
dobro, da si že tu, na poroko sva povabljena,
ti bo Cigan igral, karkoli boš izbral…
 
Je poroka poroka, tu ni kaj dodati,
ko kič z alkoholom se brati,
nevesta, popolnoma bela…
 
Kakor prav je, vse dobro in zdrave otroke,
mi hipoma rože iz roke
iztrgala je in zardela…
 
Me tedaj je Cigan ujel,
boter pesem naroča, a jaz sem tu in ni mu mar,
zlat nasmeh, zob je zablestel,
vem, da ni ti lahko, a boš s pesmijo prej prebolel,
naslednjo tebi pesem zaigramo v dar…
 
Zaigrajte »Jesen vzhaja, dunja moja…«
jesen mlada,
tambure naj v transu zadrhtijo,
vem, da so drugačne želje za poroko in veselje,
ampak dušo solze mi grenijo!
Zaigrajte »Jesen vzhaja, dunja moja…«
prav počasi,
da beseda ne bi v nič zletela…
stran kozarce, steklenice, poletele bi kot ptice,
ko se žalost v pesmi bo razvnela…
Dunja moja…
Redko vračam domov se in pišem bolj malo,
spominov ni dosti ostalo,
boleči hitreje hlapijo…
 
Ob šanku včasih podobe se kar zavrtijo,
na njeno poroko hitijo…
vse prave ljubezni bolijo…
 
Ni da bi o tem govoril…
Hitro pride ta val, mi preti da me bo potopil.
A Cigani so božji dar,
znajo vsem se razdati, za drugo pa jim ni nič mar,
poslušajo srce, strune zadehte…
 
Zaigrajte »Jesen vzhaja, dunja moja…«




Ni komentarjev:

Objavite komentar