nedelja, 21. februar 2021

Da te ne dam tako lako, III

Skregana pesem
(original: Đorđe Balašević, Posvadjana pesma) 

Ko je s katedrale že v tretje drndralo,
za mašo se dosti je zvezdic nabralo
in pločnik kot potok srebrn se vije…
 
Mar so se ulice zopet pomanjšale,
mar so se sence brestov stanjšale,
ni dolgo bilo me, čas v pozabo ovije…
 
Razdajam korake, kot pijanec denar,
po novem vse, le tu in tam je čas vnemar
kot kažipot spomin razvlekel vse do nje…
 
Morda se že je, vsaj malo, umirila,
morda lahko bi celo slutila
nemir goreč, ki preti razgnati mi srce…
 
Luna pa pojma nima,
z neba dremavo kima,
svojih skrbi ima zadosti,
medtem ko mene mika
da šel bi mi z jezika
tisti zahteven del »oprosti«…
 
Ona me ljubi, vem, OK, ne prehudo,
vendar dovolj, da ji vsaj malo je težko
ko obrekljivke me zagrabijo za vrat…
 
Oblak ječi ko ona čezenj se poda,
če kaj, potem trmariti res zna,
še več, iz trme zna spisati doktorat…
 
Le veter srečno piha,
vrti se brez oddiha,
nikdar mu plesa ni zadosti,
medtem ko misli peče
kako le se po naše reče
tisti zahteven del »oprosti«…



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar