torek, 23. februar 2021

Da te ne dam tako lako, V

Divji mandelj
(original: Đorđe Balašević, Divlji badem)
 
So se kolesa v neznano podala,
na njihovih poteh se življenje odvija,
ji na stopnici je peta sfrčala.
Nekoč so pogledi bili čista kemija…
 
Nedelja je dobro krenila,
še zadnje priprave za maturo,
v daljavah so nam upi že dehteli…
 
Zidove bajka je prekrila,
kot pravi okras za avanturo,
z mandlja divjega cvetovi so rdeli…
 
Kot lučke so vetrovi nas pognali,
nekateri so leteli, drugi padali,
smo v deklicah že mačke prepoznali,
čez noč najslabši so dijaki zavladali…
 
Vse mi zvenelo je prav bajno,
mi sreča je bila naklonjena,
na promenadi pasel svoje sem oči…
 
Njo srečeval sem le slučajno,
nenehno je z napačnimi bila,
a vedel sem, da sanja mandelj ki cveti…
 
Vse se da, v kitici, dveh, v baladi,
puščava, zelenje, pa čas, vročina in še hlad,
in še pred refrenom nismo več mladi…
pred kratkim je sama prišla v kafič Petrograd…
 
Skrivnost se ni v očeh razkrila
svobodo zlat okov je okoval,
daj, odpelji me, s pogledi je rotila…
 
In k vragu, kava je grenila,
vendar okus sem od nekod poznal:
ta divji mandelj, in leta so minila…



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar