torek, 9. februar 2021

V naslednjem živetju...

Živetje zna biti zanimiva šola in, če dobro gledaš, potem...
Sem se odločil, da bom, v naslednjem živetju, skušal...

... postati urednik. V neki založbi, pač, dovolj močni, da bo zdržala. In si bom v neki drugi, podobni, našel prijatelja, urednika. Kak špas, bova drug drugemu, pa še kakemu nečaku, za povrh, knjige izdajala...

... organizirati redna, letna druženja, pisateljev, in predvsem "pisateljev". In bom na ta druženja vabil razne predsednike, tudi tistega, ki v DSP sedi... brezplačna, tridnevna hotelska oskrba, za zaključek še zanimiv izlet v tujino... za jedačo in pijačo poskrbljeno... ni vrag, da se mi prizadevanja ne bi, s časom, obrestovala...

... vsekakor bom poznal ta prave v ta pravih odborih, in bomo dobri, dovolj dobri, da me na obvezne bralne sezname uvrstijo, pa postanem, na tak način, in ne edini, zmožen samovzdrževanja, zgolj s pisanjem, kakopak...

...morda, ma, ne, zanesljivo, še kaj na-dušo-pihajočega-spišem, in v prave smeri, zdaj v to, drugič v drugo, naravnam, da kakemu veljaku veljaven postanem...

... morda pa bom debilne kaj-pravi-filip spočenjal, da bom tistim brez domišljije zareze razpiral, in kazal kaj-je-spod-skrito... po oceni komisije knjižničarjev, ki "zlate hruške" podeljuje, je že tako in tako večina (tudi, in žal, "otroških") knjig takšnih, da - je škoda papirja za tisk...

Pa da ne bi bil narobe razumljen, tam, kjer niti osnovnega niso zmožni dojeti...

Voda je mokra = objektivno stanje.
Voda leži, nekje, kjerkoli, miruje = objektivno stanje.
Če padem vanjo, sem moker = objektivno stanje...
In poslednje objektivno stanje: da sem moker, ni kriva mokra voda, pač pa moja nerodnost!

Ja, in tudi pri vsesplošni praksi je tako - ali plavaš s tokom, ali pa ne želiš v umazanijo skočit, pa ob strani (ob)stojiš. In si za to sam kriv, po lastni volji se tako odločiš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar