ponedeljek, 22. februar 2021

Da te ne dam tako lako, IV

Provincialka
(original: Đorđe Balašević, Provincijalka)
 
Rekli so mi, iz province bojda je prišla,
sanje in ambicije je v kovček strpala,
prijatelj naju je spoznal,
in ko sva se srečala, Ona in jaz,
sem brž
dojel:
celo to ozvezdje je za Njo provinca…
 
Srce hotelo mi je v hipu izkočiti,
iskala sva se v nekih preteklih življenjih,
za seboj sem svet zabrisal,
zmote in napake, ki me tiščijo…
Tako,
zlahka,
kot neko nepomembno pristanišče…
 
In ko bi smel
se samo še enkrat zaljubiti,
ponovno bi vzel obleko Večnega Poba.
In znova bi
zmogel v praznem dneve izgubiti,
želeč da spet prikaže njena se podoba…
 
Nedostopna za posmeh in spletke, zlobnih spev,
kot galeb osamljen, ki nad morje je zletel,
besede bi pokvarile,
v objemu skupaj, in tišina čista,
sama,
svoja,
ubežnika iz Nesmisla…
 
In ko bi smel
se samo še enkrat zaljubiti,
potem bi spet gledal na breg, in v tišino.
In znova bi
hitel oblakom sanje razkriti,
in čakal zopet bi na Njo,
na Njo edino…



Ni komentarjev:

Objavite komentar