sreda, 27. oktober 2021

Malčica

To malčico sem, pred dvanajstimi leti, in tam, kjer sem prej živel, ustvaril malodane iz nič. Po obrezovanju trt, sem namreč podtaknil odrezan del trsa...

Ime ji je Jurka, ali Julka, kakor komu prija, rodi pa zelo aromatično, okusno, dišeče, sladko grozdje, ki ne terja nikakršne obravnave s kemičnimi sredstvi. In...

Že ko sem jo zastavljal, sem jo zastavil kot samostoječo. A je sine ugotovil, da mu ne ustreza, sredi trate, in poleg štirih odraslih, mogočnih trt, na brajdo speljanih, ki, zlahka, ob pravilni negi, dajo tudi četrt tone grozdja, letno, pa - jo boš vzel, ker jo bom jaz dal stran...

In sem jo vzel. Trenutno je sicer na opori, ker mora, po presaditvi, še okrepiti svoj koreninski sistem, ter se, znova, postaviti na lastne "noge", predvsem pa - je "prva violina", na področju, na katerem sem že zastavil nasad samostoječih, na francoski način vzgajanih trt.



Ni komentarjev:

Objavite komentar