nedelja, 3. oktober 2021

Zgolj jaz, velika zguba!

Lažje mi je presoditi
kam dospel sem, hoteč iti,
ko zazrem se v stanja druga…
Jaz sem zgolj – velika zguba!
 
Sem zastavljal, in zastavil,
marsikaj iz nič postavil,
bojda v mnogočem uspeval…
Ma, le v prazno izgoreval!
 
Žito pod nebo poda se,
da dospe v polne klase,
tudi meni je rodilo…
Razočaranja obilo!
 
Zase prav nikdar zahteval,
vselej skromno se odeval,
vštric z načeli hodil v svet…
Butec butasti, zadet!
 
Bil, nikdar, podoba česta,
takšnim pa ni tukaj mesta,
takšni Svetu smo v sramoto…
Marš, nadlega, marš v samoto!
 
In dospeš vse do osame,
čakajoč, da te vzame,
dlje kot noč v objem te skriva,
manj se scanja čezte zliva!
 
Ja, tako je, zdaj to vem:
hodim, da v prazno grem,
ker ne zmorem, ne želim
bit' kot drugi – pičkin dim!




Ni komentarjev:

Objavite komentar