sreda, 18. januar 2023

Še vedno obstajam

Obstajam, še vedno, še vedno sem tu,
v čakanju življenja mi teče,
karkoli zastavim, prav vse gre po zlu,
veselje na koncu zapeče…
 
Obstajam, in diham, to vse je, kar znam,
mi drugega ni za početi,
so leta nabrana prav vse, kar imam,
nihče ne želi jih vzeti…
 
Obstajam, iz ure mi v uro polzi,
nekoč pa sem sanje rojeval,
ostala beseda je, da zaboli,
da pesmi z njo tožne bi speval…
 
Obstajam, v kotu, za hrbtom, nekje,
brez mene bi zlahka se dalo,
docela v prazno iz dneva v dan gre,
še to, kar me sploh je ostalo…
 
Delil sem, razdajal, topliti hitel,
in tolklo me vse je po glavi,
ni dano, da prej do spokoja bi smel,
kot ko me do konca pospravi…
 
Obstajam, še vedno, še vedno sem tu,
le farsa, do konca izžeta,
očitno grešil sem, pa me krog vratu
drži neka sila prekleta…
 
Obstajam, v kotu, za hrbtom, nekje,
ničesar mi več ni slaviti,
le čakam, da to, kar ostalo je, gre,
da smem od življenja počiti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar