nedelja, 27. julij 2014

V krasne tri...

V spomine, za živa, počasi odmiram,
pretežki okovi navzdol me tiščijo,
vse kar sem nabiral, v tihoto požiram,
z odpustki naj drugi spokoj si slepijo…

Za časa vseh let, ki v dajanje so tekla,
sem sanjal, da k sanjam nekoč se podam,
grenkoba v globino prav bridko je pekla,
sem znal jo nositi, zvečine, kar sam;
korak za korakom, po poti v gašenje,
puhtel, kot meglica, je zlagoma up,
vprašanja vse bolj so tonila v življenje,
brez milosti stiskati jel je kalup;
ko že se izpelo nebo je v temine,
zagrabil sem zvezdo, poslednjo, za dah,
na kose razsekal sem se v bolečine,
da ne bi do konca prekril siv me prah…

V spomine, za živa, počasi odmiram,
pretežki okovi navzdol me tiščijo,
premnogim spoznanjem se stežka upiram…
a – naj se kar drugi z odpustki slepijo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar