četrtek, 20. junij 2019

Ni nazaj


Zapolnile so se že vse veje,
list do lista je pognal v dan,
moja krošnja pa vse manj se smeje,
vse manj v njej želja je in snovanj…

Se zbudil potoček je s planine,
razigrano pesem žubori,
moje vode zgubljajo globine,
in vse manj v njih je še moči…

Kaj naj zdaj, ni nazaj,
ko nazaj, še enkrat, znova, bi hotel,
kar gre v kraj, gre v kraj,
mi dovolj bilo je, da sem doživel…

Se iz dneva nek nov dan poraja,
se v minevanju ves čas vrti,
to, kar ni bilo, mi še ostaja,
da na koncu mi spolzi z dlani…

Se raztezajo v svet vsa pota,
in ob njih življenje zacveti,
moja pot v veliki meri zmota,
bolj kot hodi, lažje se gasi…

Kaj naj zdaj, ni nazaj,
ko nazaj, še enkrat, znova, bi hotel,
kar gre v kraj, gre v kraj,
mi dovolj bilo je, da sem doživel…

Ni komentarjev:

Objavite komentar