sreda, 12. junij 2019

Žeja pesti


Žeja pesti,
kozarec je docela prazen,
na pot mi ni,
z neba peklensko Sonce žge,
grlo suši,
občutek je vse manj prijazen,
vse bolj se zdi,
da dolgo več tako ne gre…

Hladilnik ždi,
v njem pa je obilje piva,
sliko kazi,
da mi odveč je vsak korak,
trta blaži,
me v svoji gosti senci skriva,
jemlje moči
pod njo ji vse toplejši zrak…

Prav nič hvaležna takšna ni zadeva,
ogroža zdravje, in ugaša moč,
volja pa čaka, ter vse bolj okleva,
ko se za čudežem podaja zroč…

Vročina raste, Sonce je zagnano,
kozarec prazen, jaz bi se hladil,
a mi življenje ni prav lahko dano,
ni ga, ki bi mi hladnega nalil…

Žeja pesti,
še malo, pa bom dehidriral,
ni pomoči,
se čudežem prav nič ne da,
koga skrbi,
da v senci bom do konca shiral,
ker piva ni,
ker samo k meni prit' ne zna…

Prav nič hvaležna takšna ni zadeva,
ogroža zdravje, in ugaša moč,
volja pa čaka, ter vse bolj okleva,
ko se za čudežem podaja zroč…

Vročina raste, Sonce je zagnano,
kozarec prazen, jaz bi se hladil,
a mi življenje ni prav lahko dano,
ni ga, ki bi mi hladnega nalil…

Ni komentarjev:

Objavite komentar