četrtek, 27. junij 2019

Prekleta pipa


Prekleta pipa,
že dolgo je, kar pušča mi,
jo nekaj daje,
pa vode dobro ne drži,
nenehno hlipa,
raztresa solze svoje v dan,
bi jo najraje
kar vrgel stran!

Za kapljo druga,
za njo ostale, v nedogled,
v obravnavi
so mi ušesa, z živci vred,
hišna usluga
pa na dopustu je tačas,
neznosno davi
kapljanja glas!

Močno preklinjam,
a kaj, ko ne pomaga nič,
in iz papirja
zatlačil sem v cev zatič,
se ne udinjam
vsem ročno spretnostnim stvarem,
tega hudirja
se več ne grem!

Pa zaprl v stanovanju glaven bom ventil,
dolgo že soseda vabi na kanaste špil,
je prijetna, fletna, pa dedca ni doma,
se v veselje mi vedno rada da…

Kaj bi pipa mi težila, vodi se ne dam,
je soseda zadovoljna, kadar jo crkljam,
z njo bom dobre volje, in ne bom več klel,
ona poskrbi za mojo cev…

Ni komentarjev:

Objavite komentar