nedelja, 1. januar 2023

Zgolj neka malenkost...

Življenje sem preživel v samoodpovedovanju, tako, da sem živel, bi lahko rekel, za druge. In interese, želje, potrebe teh drugih postavljal pred svoje…
 
Na poti sem kar nekaj lukenj, in jam, spoznal. Najprej z vrha, ko sem, nekim, pomagal na noge, nato še z dna, ko sem se s »hvaležnostjo« srečeval. Redki, ampak res redki so bili primeri, ko so posamezniki vrednotili izkazano pomoč. Pa ničesar v zameno nisem pričakoval, niti hvala, razen – nasmeh, zadovoljstvo tistih, katerim sem pomagal…
 
Potemtakem je bilo običajno, da sem dočakal tisto, česar niti slučajno nisem ne pričakoval, ne prosil, ne želel – nehvaležnost. Pravzaprav še več, kot le to, ja, tudi »pljunki« so leteli, pa še kako…
 
Ko mi danes nekdo govori o neki dobroti, pa o tem, da se moram boriti, ker »me drugi potrebujejo«, pa kako moram za te druge vzdržat… dragi moji, ko se mi je prvo dete rodilo, sem dejal od-zdaj-naprej-ni-več-mojega-življenja-živim-za-otroke! In nisem, četrt stoletja, vedel niti za bife, gledališče, kino, samostojno potepanje… pač pa – kjer so bili otroci, tam sem bil tudi jaz, tako da – tisti, ki lahkotno svoja živetja, bedna, živijo, predvsem sebi in zase, lepo jih prosim za TIŠINO!!! Naj mi nikar ne govoričijo o tem, kako naj bi za druge, medtem ko sami za sebe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar