ponedeljek, 14. oktober 2019

Moje Sonce!


Si pognalo v veselje, mojo srečo,
tvoje rojstvo razkipelo mi je dan,
prav vse zvezde so sijale, Sonce grelo vrh neba,
pesem neumorno vrela je na plan…

Vsak pogled in tvoj nasmeh mi kri želečo
sta poganjala v ponorel utrip,
zapolnilo si mi sanje, napolnilo me vsega,
osvetlilo mi temo, in prav vsak hip…

Ko bi se dalo, bi vse slabo ti odvzel,
tvoje težave me preveč bolijo,
rad bi v srečo vse življenje ti odel,
da le radostne ptice ti žgolijo…

Tvoje vse skrbi še moje so postale,
tvoja tožnost do kosti vse zapekli,
le nasmehe bi ti zbujal, in slabo odganjal stran,
da žarele v sreči tvoje bi oči…

So zamenjali koraki tiste male,
prav odločno hodiš svojo lastno pot,
se postavljajo ovire, a se trudijo zaman,
saj pokončno vselej hodiš prav povsod…

Ko bi se dalo, bi vse slabo ti odvzel,
tvoje težave me preveč bolijo,
rad bi v srečo vse življenje ti odel,
da le radostne ptice ti žgolijo…

Ni komentarjev:

Objavite komentar