ponedeljek, 7. oktober 2019

Sem se vpisal v zapuščino? (Jesam li se upisao u ostavštinu?)

Sem se vpisal v slovensko, in srbsko, zapuščino?
 
Nisem! Ne želim se vpisati! Zapuščina je moja, in jaz sem svoj, ne slovenski, ne srbski! In...
 
Zakon o avtorskih pravicah je popolna kraja, v delu, ki govori o tem, da po določenem času vsakdo sme razpolagati z nesvojim avtorskim delom, kajti - če se vsa ostala, materialna lastnina lahko prenaša iz roda v rod, potem naj takisto velja tudi za avtorske pravice!
 
Jesam li se upisao u slovenačku, i srpsku, ostavštinu?
 
Nisam! I ne želim se upisati! Ostavština je moja, a ja sam svoj, nit slovenački, nit srpski! I...
 
Zakon o autorskim pravima potpuna je krađa, u onom delu, koji govori o tome, da nakon određenog vremena svako sme da raspolaže sa nesvojim autorskim radom, jer - ako se sve ostalo, materialno vlasništvo može prenositi iz generacije u generaciju, onda nek isto važi i za autorska prava!
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar