sreda, 16. oktober 2019

Šelestijo breze


Šelestijo breze, veter je toplo pognal,
se namenil je, šaljivec, da ves dan bi požgečkal,
tudi moje želje več pri miru ne pusti,
za seboj jih kliče, preko vetrnih poti…

Je modrina širna, mehko se topi nebo,
šli v pozabo so oblaki, razigrano je, svetlo,
kaj bi se oziral, mi do drugega zdaj ni,
prija, ko, čez lica, me nebo lepo gladi…

Ptica neugnana, krila svoja sem razpel,
brž odložil vse težave, in pod brke si zapel,
vendar vse glasneje radost se glasiti zna,
kmalu že odmeva preko mojega neba…

Pride takšna volja, pride takšen dan,
da prav malo mar ti je za vse,
pa poženeš misel, daleč, daleč stran,
tja, kjer vsaj ogreje se…

Kadar ti ugasne zadnji hip svetal,
znajdeš se povsem na tleh,
in za vselej zgodbo svojo si končal,
mine vse, ko mine smeh…

Ni komentarjev:

Objavite komentar