četrtek, 21. avgust 2014

Na poti v spokoj

Počasi umiram, iz te packarije,
ki človek, dvonoga žival, jo krasi,
zadiham, z veseljem, vsak žarek, ki sije,
in ptica nasmeh mi v izdihe budi;
odhajam, dovolj mi je šare dvolične,
ki tolče, takrat, ko ne plazi se v rit,
dovolj mi ljubezni je prazne, sebične,
ki ljubi le sebe, in svoj dobrobit;
nekoč nisem vedel, da tema odreši,
da tukaj, na svetlem, tako je grdo,
mladost, se z naivnostjo rada osmeši,
če res ni neumna, spoznanja privro;
odhajam, v besedah, v korakih, dejanjih,
in vse manj iz dneva v dan mi je mar,
spoznal sem premnoge podobe v kozlanjih,
spoznal sem praznino v svetu utvar;
počasi umiram, in dokaj mi znaša,
vsaj vem, kdo je tu, in vem, koga ni,
se up sicer včasih, potihem oglaša,
a hitro spoznanja ga glas umiri;
želim si, da zmogel bi k vragu poslati,
vse tisto, kar vražje kazi mi vsak dan,
a ni mi dopustno, da zmogel podati
bi tja se, med tiste, kjer vsak je zlagan;
pa tonem, umirjen, sem hodil po svoje,
še tu in tam pustil vsaj skromno sem sled,
za drobne radosti srce mi zapoje,
imun za laži sem velikih besed;
in ko bom zaspal, da nikdar več ne vzide
mi sonce, na sinjo nebesno ravan,
takrat preko lica solzica naj pride
le tistemu, ki sem tja v dno mu bil dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar