sobota, 30. marec 2024

Če bog da in vrag ne vzame…

Danes sem naredil obhod, da sem si napredovanje rastja ogledal. In je breg še dobro namočen, pa bom počakal s košnjo do torka. Tudi radi pravovernih okoličanov – ne želim biti edini hrup vzbujajoči dejavnik v okolju…
 
Kar je odcvetelo, je tudi odkipelo. Trenutno kipijo, v cvetovih, slive, hruške, breskve… Pa če bo buh dal in zlodej ne bo štrene pomešal, bo letos leto sliv in vsega ostalega sadja. Celo šmarna hrušica – od zemlje pa do neba so se pobelili grmiči…
 
Asimine… priznam, neučakano pričakujem prvo letino. In tista tri, štiri drevesa, ki so se spod ograje s sosedovega konca preselila na najin del, vsaj tri, štiri metre so visoka, obetajo s cvetovi. Celo palčica, ena od tistih, katere sem posadil, ima nekih pet, šest cvetov, čeprav meri komajda štirideset, kak centimeter več, v višino. Da, traja, preden te rastline zrastejo, kajti najprej nekaj let ustvarjajo gomolje (nimajo običajnih korenin), ko pa so le-ti dovolj močni, šele tedaj je moč opaziti občuten razvoj, pa so te, katere sem posadil, podobne zobotrebcem, v primerjavi z omenjenimi spod-ograje-došlimi… Upam, da bodo Sonku plodovi všeč, so sočni, sladki, po okusu pa spominjajo na kombinacijo med banano in ananasom.
 
Noč mi je znova v nespečnosti ubežala, pa že tako sem utrujen od minulega tedna. Je bila Mala krepko zahtevnejša, kot sicer zna biti. Pa danes, bolj kot ne, počivam. Nekaj malega sem sicer opravil, a vsa večja dela hranim za »drugič«. Verjetno bom jutri pospravil po hiši, da z zunanjim hrupom ne motim »praznika«…



Ni komentarjev:

Objavite komentar