četrtek, 21. marec 2024

Na pol »pod streho«…

Danes naj bi šel po Malo, a se je zadeva predrugačila, in pojdem jutri, pa sem dan izrabil za pripravo drv. In mi je uspelo vse, kar je bilo pod streho v neposredni bližini hiše, oddelati, z izjemo tistih največjih dveh, ki kličeta po motorki. Ob pol šestih, popoldne, me je sicer zamikalo, da bi se ju lotil, a sem bil dobesedno crknjen, obenem nisem hotel podaljševati, sosedom, celodnevnega poslušanja mojega ropotanja, obenem pa sem motorko trikrat skorajda do vrelišča prignal, in sem se je usmilil. Da, vzradostila me je ugotovitev, da z njo ni nič narobe, pač pa sta bili roki krivi, nekaj dni nazaj, da je nisem mogel uporabiti – preutrujeni, posledično premalo moči v njiju, da bi pripomoček zagnali…
 
Drva so »prišla« skorajda do vrat drvarnice, in ko pomislim na to, da imam v »sušilnici« še neka dva, morda celo tri metre vej, potem – bodoča zima je že na pol »pod streho«! Bo sicer še potrebno kak meter pripraviti, ne vem, iz gozda povleči ali kakšno akacijo podreti, obenem pa… domnevam, da bo sosed tudi letos delal čistko, med svojim drevjem, pa nekaj naj bi tudi skupaj podirala, na meji… kakorkoli že, prostor pod streho sem sprostil, zdaj neučakano čaka na nov material. Očitno mi letos drv ne bo potrebno kupovati.
 
Moral bi pospraviti po hiši, že kar nekaj časa nisem, a po oddelanem tednu nimam ne volje, ne moči niti za to. Še perila, opranega in osušenega, se mi ne da zložiti in spraviti v omare. Bova jutri, mi bo Sonko pomagal…




Ni komentarjev:

Objavite komentar