nedelja, 17. marec 2024

Na haspudov den…

Danes nisem hotel s hrupom vznemirjati soseščine, pa sem se lotil cepljenja čokov…
 
Večino razcepljenih (kup čokov sem, ocenjujem, prepolovil) sem obdelal s cepilcem, nekaj takšnih, ki pa so zame premočni (preveliki, posledično pretežki, obenem pa težko obvladljivi na cepilcu, za katerega vodenje potrebujem obe roki), sem pa »pobožal« na klasičen, staromoden način – »macola«, klini, pa udri…
 
Tako se je nekaj lesa že preselilo v drvarnico. Priznam, zloženi na kupu so čoki dajali videz večje količine, čeprav tudi to, kar sem danes preselil v čakalnico za peč, obsega približno prostorninski meter, in ocenjujem, da bosta še dva, morda celo trije iz tiste breze, katero mi je Oliver podaril.
 
Jutri bom cirkuliral. Bom krožil, med kupi lesa, pripravljenega za razrez, cirkularjem in drvarnico. Upam, da nbenga haspuda nau motl, k bom rapatau. Bentiš, pa dejmakracija, haspudov kt dreka. Pravzaprav, če sem natančen, vsak drek se ima za gospoda!





Ni komentarjev:

Objavite komentar