Pravijo,
da »smo vsi enaki«, obenem trdijo, da »moramo biti enaki« (ker, ugotavljajo, da
nismo).
Pustimo
ob strani osnovno nasprotje (le delček vseh nasprotij, ki jih izkazujejo, in so
značilna za pogojni refleks, za nagonsko »pamet«), izkazano v obeh (navedenih)
trditvah, konkretno v tem, da »če smo vsi enaki, potem ne moramo biti (enaki),
ker to – že smo«, pustimo ob strani besedo »morati«, ki zapoveduje (pomeni, da
je izkaz prisile), v povezavi z njihovim pojmovanjem »svobode« ( = stanje, v katerem
smem početi vse, kar in kakor mi prija), pa se posvetimo tej »enakosti«. In to
z dveh plati, tako (zanje značilnih) nasprotujočih si…
Da bi
bil nepismen enak pismenemu, učenec učitelju, vajenec mojstru? Da bi bil
nezmožen enak zmožnemu, zapravljivec varčnemu, nedeloven delovnemu? Da bi bil
tisti, ki zgolj pričakuje (celo terja) od skupnosti enak tistemu, ki skupnosti
podreja lastno življenje, da bi tvoril obči dobrobit?
Preskočim
kletvico, in zapišem – nikoli! Vsaj v tistem svetu, v katerem je tudi živalska
pamet v človeških telesih.
Po
drugi strani pa, ko se že tako »zavzemajo« za »enakost« - kje pa je ta enakost
takrat, kadar drugačnim od sebe krojijo »usodo«?! Kje je ta enakost takrat,
kadar imajo pod drobnogledom pravice denimo istospolno usmerjenih, takrat,
kadar odmerjajo po narodnostni, rasni, jezikovni, verski, politični… pripadnosti?
Kje je ta enakost takrat, kadar je povsem normalno, da lastni sebičnosti
zadovoljujejo (ali vsaj skušajo), obenem oporekajo taisto zadovoljevanje
drugim?
Kje je,
ne nazadnje, ta »enakost« takrat, kadar je treba pokazati zmožnost tvorjenja (prispevanja
skupnosti), takrat, kadar je treba podeliti odgovornosti, ki jih sami NIKOLI
niso zmožni prevzeti (saj so, vselej, »ničesar krivi, oni so samo volili, potem
pa je ABLAST izvoljene pokvarila«), kje je takrat, kadar vzamejo vse, kar jim
je dano, kasneje pa, ko nastopi bankrot, na druge s prsti kažejo?!
Ni komentarjev:
Objavite komentar