Vse, dobesedno vse, kar je od kamene dobe do danes
izkazano kot napredek, je posledica - razuma. Torej danosti, s katero sami ne
razpolagajo.
Potemtakem je posledica NEnjihove umnosti, potemtakem
je, zanje, "umetna inteligenca".
"Umetna inteligenca", zanimiv termin. Ki
označuje nekaj, kar sploh ne obstaja. Obstaja pa pojem "vgrajeno
znanje" ("vgrajena razumskost"), ki govori o povsem naravnem
umu, zmožnem odkrivati tiste (vsekakor že obstoječe) danosti, katerih sami niso
zmožni zaznavati, do njih dospeti. In »izumlja« vse tisto, s čemer je moč
(o)lajšati živetje. Ali pa ga pokvariti, v kolikor (njihova) nespamet z njim
razpolaga.
"Umetna inteligenca" - denimo, računalniški
programi, ki pa sami niso zmožni misliti, sami niso zmožni sprejemati nekih
svojih, nevgrajenih odločitev (možnosti). So, še vedno, zgolj stvari, predmeti,
ki sami po sebi nimajo lastne volje.
Bojijo se "umetne inteligence", bojijo se
tega, česar sami ne premorejo, čeprav, absurd, vse, ampak res prav vse, kar
uporabljajo v svojem vsakdanjem življenju, je posledica NEnjihovega uma!
Bojijo se »kemije«, čeprav je prav »kemija« odločilna
za podaljšanje življenjske dobe, tudi njihove. »Kemija« so zdravila (s katerimi
so določene bolezni bodisi odpravljene, bodisi ozdravljive), »kemija« so
sredstva, s katerimi je omogočeno obsežnejše proizvajanje hrane, »kemija« so
sredstva, s katerimi je moč »umazano« predelati v čisto, znova uporabno… »kemija«
so, ne nazadnje, sredstva, s katerimi sebe »zaljšajo«, da bi bili »lepši«,
nesivolasi, nezgubane kože... le neumnosti ni moč odpraviti, njihove, s »kemijo«,
žal. Pa »ozaljšani« prispevajo k uničevanju »narave«.
Bojijo se onesnaženja »narave«, a prizadevno segajo po
vsem, kar jim je cenovno dosegljivega, četudi tega ne potrebujejo, dejansko, za
samo živetje. In to vse, po čemer segajo, nastaja v istih tovarnah, v katerih
proizvajajo, kot »stranski produkt«, vse strupene zadeve, katere končajo v »naravi«.
So zoper izkoriščanje (»ubogih ljudi«), a kupujejo
cenene proizvode, ne misleč o tem, koliko bo (od končne cene kupljenega) prejel
tisti, ki je določeno stvar pridelal, proizvedel. Hudujejo se na tiste, ki (ker
so natanko takšni, kakršni so tudi sami) zlorabljajo svoje položaje, in si
prilaščajo nekaj (karkoli), kar ni njihovega (od teh na položajih), obenem se
jim zdi samoumevno, da bi sami morali prejeti vse, kar je še ostalo v podobi »lastnine
skupnosti«, bolje »države«. Ker je, bojda, tudi »država« njihova, vsaj takrat,
kadar od nje terjajo.
Do sebe niso zmožni imeti istih meril, kakršna imajo
do drugih. In se niti lastnih podob ne zavedajo, podob, različnih, kakopak, s
katerimi se izkazujejo po pogojnem refleksu. Jih pa vidijo (v podobi tozadevne »hinavščine«)
pri drugih, in ti, drugi, jih vidijo pri njih.
V bistvu so ubogi, kar zadeva njih zmožnosti. A je, še
bolj žalostno, zaradi njih ubog ves Svet. Ko ga hitijo »reševati«, ga le še
bolj ogrožajo, razkrajajo, uničujejo. So, potemtakem, kot termiti: tvorni v
(po)žretju.
Ni komentarjev:
Objavite komentar