ponedeljek, 6. marec 2017

Žalostno, a dejansko



NIČ ne obstaja (razen v podobi številke oz. dogovorne vrednosti).
In iz NIČ se ne da ničesar narediti, ustvariti.
O tem so se učili, v šoli. Bojda so se celo naučili, in "vedo". Mislim, kaj ne bi "vedeli" takšne malenkosti, ko pa "vedo" vse, o vsem?!
Ampak - "bog" je pa vseeno iz NIČ naredil vse.
In je šola, bojda, kriva, za njih nedojemljivost. Čeprav...
Čeprav se iz nič ne da ničesar ustvariti, potemtakem - če ni dojemljivosti, je nihče ne zmore pričarati.
Čeprav... je dejansko neustrezen obstoječ učni program. Po nepotrebnem matra, od njega pa nobene koristi.

Imajo celo "strokovne analitike", ki ugotavljajo v smislu "znašli smo se v prepadu - ni dobro, ker smo se znašli v prepadu - slabo je, v prepadu - bo potrebno iti ven, iz prepada..."
A kaj, ko tudi njih "strokovni analitiki" ne znajo brati kažipotov, ki oznanjajo pot do prepada. Pa padec ugotovijo šele takrat, ko padejo.
Razumno, ni kaj.

Kadar možgani niso zmožni sočasne konkretizacije in abstrahiranja, takrat ostane le - soočanje z "golimi dejstvi". Takrat samega sebe, z vozom vred, porineš po hribu navzdol, da bi šele v globeli ugotovil, da si se znašel "spodaj".

Ni komentarjev:

Objavite komentar