sreda, 11. september 2019

Dala si mi pesem


Zvezde, trepetaje, prav lepo mi legajo v dlani,
kakor bi najraje, da v dotik mehko mi ležeš ti,
ko si mi v dlani, mavrično obarvano je vse,
biseri sejani so pogledi, ki srce tope…

Luna gre sanjaje, kot da nama bi srebrila pot,
ustnice sladkaje svoj poljub razlivajo povsod,
nikdar ne ustavi želja se, nenehno le gori,
hipec vsak pozdravi, kadar v objem drsi…

Ti prebudila si mi sanje,
znova, ob tebi, čutim moč,
ni mi, ob tebi, nič vsakdanje,
sladko s teboj mi je gredoč,
dala si mi pesem,
ki še Luna jo srebri…

Ko sem te ugledal, prvič, dolgo je nazaj tega,
me je kar poneslo, kakor da letel bi prek neba,
kaj bi sploh razpredal, raje kar na kratko ti povem,
vselej mi je zneslo, ko predal sem tvojim se očem…

Ti prebudila si mi sanje,
znova, ob tebi, čutim moč,
ni mi, ob tebi, nič vsakdanje,
sladko s teboj mi je gredoč,
dala si mi pesem,
ki še Luna jo srebri…

Ni komentarjev:

Objavite komentar