Enakost
je zgolj – iluzija neumnosti! In je predvsem daleč od pravičnosti. Pravzaprav
je očitna krivica, ne glede na argument, ki o tem, da imamo vsi enake želodce,
govori…
Pravzaprav
enakost, omenjana v zakonskih določilih, sploh ne govori o končnih stanjih, pač
pa o izhodiščnih. Potemtakem jo je potrebno razumevati v stilu »načeloma imamo vsi enako (npr.) pravico,
dejansko pa je le-ta odvisna od konkretnih stanj…«
Že
trditev o enakih želodcih ni resnična, obenem pa – obstajajo različni načini, s
katerimi je moč želodce tešiti. Pa naj jih tisti, ki so zmožni (na etičen
način, kakopak), tešijo s kaviarjem, za manj zmožne pa tudi krompir zadošča. Če
je že toliko časa osnovna prehrana povprečnega mehkouda dvonoge združbe.
Enakost
želodcev je podoben argument, kot je enakost riti – vsi serjemo. Dejstvo, celo
resnično, le da nekateri serjejo nenehno in povprek, dočim drugi obvladamo
uporabo za sranje ustreznih prostorov. Obenem pa…
Zidarjeva
rit serje, in zdravnikova tudi. Zidarjeva lahko začne služiti že pri
petnajstih, zdravnik potrebuje več kot petnajst let šolanja, da zmore upati na
začetek dela. Zidar zmore odmisliti zidake, po končanem delovnem času, zdravnik
naj ne bi imel zajamčenega delovnega časa. Zidar se lahko izpopolnjuje z
ogledom pod-kozolcem bedarij, in raznih tekem, zdravnik naj bi vse svoje
živetje sledil dognanjem… zidar neposredno odgovarja za zid, zdravnik za
življenje!
Ne, ne,
enakost je le izmislek bebavosti. Tudi v tako opevani »naravi« je ni, v bistvu
obstaja le za tiste (ti pa so absolutna večina), ki niti opazovati, gledati in
videti niso zmožni! Čeprav…
Moram,
na koncu, lastno trditev popraviti: enakost obstaja! Človejaška bebavost je
enaka že desettisočletja, in med (njenimi) posamičnimi primer(k)i ni omembe
vredne razlike.
Ni komentarjev:
Objavite komentar